Onderhoud en onderdelen voor een Rush?

Rush

Well-Known Member
Hoi,
Ik heb hier nog een Rush challenger staan die het nog doet ook ;-) nu wil ik hem eens nalaten kijken en er oa een nieuwe uitlaat en band oplaten zetten maar ik zou echt niet weten waar ik er hier nog mee naar toekan,want de dealers hier doen er niets mee.

Dus mijn vraag is aan jullie wie weet er een dealer in Dordrecht of omstreken (wel in de buurt) die er nog mee wil rommelen en die er nog spullen voor heeft?
 
Advertisement - register to remove this

De meeste dealers beginnen er niet aan omdat het netjes gezegt vervelende dingen zijn.
Het probleem is meestal dat je een simpel klusje verwacht ( even een bandje verwisselen ) maar aan het eind van het liedje lig je dus een compleet blok te reviseren. :D


Wat je kan doen is zelf je uitlaat en velg eraf halen.
Je velg los weg brengen om een nieuwe band eromheen te laten zetten. Andere uitlaat er zelf op zetten , wat rollen vervangen , en klaar :)
 
het probleem bij rush is bij het loshalen van de uitlaat dat de bouten in de cilinder nogal eens afknappen en het wiel zit nogal vaak erg vast , een dealer met een beetje lef durft zo'n ding gewoon aan te nemen en van te voren te zeggen wat er allemaal KAN gebeuren. de bouten kan de dealer gewoon uitboren als ie de scooter platlegd en ik vindt het dan ook niet meer dan logisch dat ie hiervoor betaald moet worden. maar je begrijot natuurlijk dat als ze met een makkelijker klusje net zoveel kunnen verdienen dat ze dat liever doen..
 
Back
Top