onderdelen voor kymco dink 50

nildith

Well-Known Member
wie weet waar ik het meest succes heb voor onderdelen die ik nodig heb( waar ze bijna alles hebben voor een kymco dink).... en welke online sites raden jullie af om dingen te bestellen...

ik lees het wel

groetjes
 
Advertisement - register to remove this

ligt eraan wat je wilt kopen , imitatieonderdelen is niet zo'n probleem , originele onderdelen is wat lastiger , daarvoor ben je afhankelijk van dealers/shops die Kymco dealer zijn ..

of gebruikte onderdelen mischien..
 
oke bedankt allemaal voor reactie... het maak niet uit dat het imitatie onderdelen zijn maar het moet wel goed zijn...

groetjes nilson

491gt bedankt voor de links vooral van easyparts daar zitten ook tekeningen bij met de nummers en hoe het in elkaar zit....
 
np, ik wil niet offtopic gaan, maar ik vroeg me eigelijk af waarom je voor die scooter gekozen hebt? kom er soms 1tje tegen en ik dacht eerst dat het een motorscooter was, toen zag ik dat het ding niet harder dan 50 ging. :p
 
ze zitten wel lekker , zitten zelfs armsteunen op voor de passagier dacht ik :p

tja , het is gewoon niet het type scooter waar makkelijk onderdelen voor te krijgen zijn ,en motorisch moet ie goed in elkaar zitten anders krijg je er wel problemen mee.
 
491gt je heb er ook inderdaad motors van... regelmatig steken de motorrijders hun hand op als ze me passeren... ik heb deze scooter gekozen i.v.m. me lengte van me lichaam... hier voor had ik een kymco bed en win maar door los liggende stoeptegels (fietspad) wipte er een stoeptegel (die door me voorwiel om hoog werd gedouwd ) zo me motorblok in... total los !!!!!!

melf het is inderdaad lastig als je motor (onderdelen) niet meer lekker lopen..
 
ze zitten wel lekker , zitten zelfs armsteunen op voor de passagier dacht ik :p

het is dus meer een ding voor relaxed mee rond te toeren?
ik zie er trouwens nooit jonge mensen met zoon ding. ;)
491gt je heb er ook inderdaad motors van... regelmatig steken de motorrijders hun hand op als ze me passeren... ik heb deze scooter gekozen i.v.m. me lengte van me lichaam... hier voor had ik een kymco bed en win maar door los liggende stoeptegels (fietspad) wipte er een stoeptegel (die door me voorwiel om hoog werd gedouwd ) zo me motorblok in... total los !!!!!!

melf het is inderdaad lastig als je motor (onderdelen) niet meer lekker lopen..

wtf :p die had ik nog niet gehoord :X hoe groot ben je trouwens? ik ben 1m88 ofzo en heb altijd plek genoeg. een ander verhaal word het als je er met 2 opzit dan komen mn knieen altijd tegen de kappen.
als je zelf goed kan sleutelen zou ik een keer blokkeersleuteltje kopen en eens naar je vario kijken.
http://www.easyparts.nl/showarticle...el-Starterkrans-Kymco-4t-En-2t-Origineel.html
 
ik ben bijna 2 meter... en heb die ruimte nodig voor me benen...o bedankt voor de link

melf arm steunen? het zal wel een up grate pakket zijn of ben je in de war met de grand dink..

groetjes
 
Back
Top