onderdelen te koop voor echt snelle scooters (dus niet voor de mietjes)

Status
Not open for further replies.

Sjoerd

Well-Known Member
Te koop: Evo70, 22mm, 17,5mm, C20

Te koop van malaguti f12

evo 70cc stage 3 tuned door Joel (zuigerveer niet helemaal meer goed) (plus zuiger, plus cilinderwand boven de uitlaatpoort)
yasuni c20
22 mm carberateur met elektrichse shoke van del orto
17, 5 mm carbe. " " " "
hebo koppeling ( met zelf gemaakte gleuven voor betere grip)

Komt allemaal van de zelfde scooter wegens beeindigen van hobby gaat alles weg.

scooter zelf ook te koop in staat van orgineel ( op vario en slipkoppeling en v-snaar na)

Als je intresse hebt e-mail dan naar andrewpater@hotmail.com

DUS GEEN PMS NAAR SJOERDYO, IK HEB HIER NIET VEEL MEE TE MAKEN, ALLEEN MIJN NAAM WORDT MISBRUIKT, VOOR LAATSTE KEER.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Kan je iets zeggen over hoe veel km's het gelopen heeft / prijzen? Of beter daarvoor ook ff mailen?

prijzen, km

ik heb met deze cilinder nog geen 100km gereden dit komt omdat ik nu een auto heb en de zuigerveer en zuiger niet helemaal top zijn ( dus die kun je beter nieuw kopen en even joel laten vlakken) Zal er morgen wel enkele foto's bij zetten zodat je het precies kunt zien. Het is trouwens een 10 pen

Cilinder incl. verz. 150 euro
Yasuni c20 (dus perfect voor deze cilinder) 220 euro
carberateur de hoogste bieder gaat sowieso weg dus
misschien koopje

ik heb wel intresse in die 70 evo . hij is toch wel lc he

koppeling, ac

voor die hebo kopp. het is een 105 mm, ja wat si zo'n ding waard
55 euro nieuw denk 25 euro incl verzendkosten ik heb ook nog stelletje rolletjes van malossi liggen enzo die je mag je er wel bij hebben

Het is een ac dus geen lc

Re: Re: prijzen, km

Originally posted by Casper

:|

Oke mijn naam wordt weer misbruikt hier, maja moet ik maar niet ingelogd staan op iemands anders zijn computer :)

Naja boodschap is duidelijk, wat is er mis met die prijzen btw? Ik heb me er niet in verdiept, maar ik denk dat jullie allemaal beter kunnen emailen naar andrew, of hem effe in je lijst zetten. IIG GEEN PMS STUREN NAAR SJOERDYO

1023113287-01.jpg

1023113320-02.jpg

Dit is dus de C20, helemaal intact, beetje verkleurd, maar dat krijg je nu eenmaal.

Originally posted by PaNJak
is het nou mina. horz.? zo jah, wat wil je dan voor die c20 hebben?

Sjonge jong, dat staat er toch overduidelijk, en ook nog een foto sdus daar kan je het ook op zien!!!!!

Status
Not open for further replies.
Back