Onderdelen San Yang Pure F5A3

The_Boss

Well-Known Member
Hallo,

Ik ben in het bezit van een San Yang Pure F5A3 waarvan de pakking en de bouten van de uitlaat op de cilinder ontbreken. Nu heb ik al bij verschillende zaken geïnformeerd, maar vooralsnog niemand kunnen vinden die mij aan onderdelen kan helpen.

Hier iemand tips???
 
Advertisement - register to remove this

Pfft, lastig. De bouten van de uitlaat moet je zelf wel kunnen halen bij een ijzerwarenwinkel? Zal gewoon een normale maat zijn. Ik durf niet te zeggen wat voor motor erop zit, maar probeer anders uit te vogelen welke motor het is, misschien dat het bij andere merken ook wordt gebruikt. Als laatste oplossing gewoon de diameter opmeten en bij een winkel kijken wat ze hebben liggen en de boel passend maken.
 
Ok thanks. Heb al met verschillende zaken contact gehad maar die beginnen erniet aan omdat ze het merk niet kennen (?) er is een zaak in Ridderkerk die er wel naar wil kijken, maar dan komt vervoer weer om de hoek kijken...kom er wel uiteindelijk!

In elk geval bedankt!
 
als je 2 bouten ophaalt van m6 x 20 met ringetjes , en een uitlaatring voor kymco Dj moet het normaal gesproken goed komen.

Het blok is nagenoeg gelijk aan Kymco dj , cilinder en uitlaat passen in ieder geval.
 
Back
Top