Gevraagd Onderdelen Derbi Vamos gezocht

nielss055

Member
Beste forumleden,

Voor mijn project ben ik op zoek naar enkele onderdelen voor een Derbi Vamos, namelijk:
- Voor- en achterwiel met velgkleur grijs of zwart
- Zwarte binnenkappen
- Luchtfilterslang (slang van luchtfilter naar carb)

Op het internet en op de sloop zijn deze onderdelen niet meer te vinden.
Mocht iemand ze hebben liggen of passende onderdelen weten dan hoor ik het graag.

Ik ben bezig met het opknappen van een Derbi Vamos uit 2005 (volledig afgebouwd, kappen mat zwart spuiten, blok gereviseerd). Het spuiten van de binnenkappen hou ik nog voor de laatste optie aangezien dat vaak geen mooi resultaat geeft en het snel loslaat omdat je er met je voeten op zit. Origineel zitten er grijze binnenkappen en paarse (ja, echt waar) velgen onder.

Groeten.
Niels
 
Advertisement - register to remove this

Bedankt, maar ik had beide al gezien. De vekoper van het wiel heeft enkel voor en de andere verkoper heb ik al 5 berichten gestuurd maar die reageerd helaas nergens op. Enige waar onderdelen te vinden zijn zijn op de Duitse Ebay, maar dat wordt duur met verzending.
 
Het is ook niet raar dat je niks vind.. Sinds de scooter sloop regeling verdwijnt zowat elk oude scooter van het toneel.. Deze worden bij een sloop punt ingeleverd en daarom vind je dus ook niks op marktplaats vaak (soms dan weer wel als je gelijk hebt)

Ik zoek zelf vaak onderdelen in het buitenland.. Deze zijn vaker wat makkelijker aan te komen dan in nederland zelf.
 
Ik ben eruit.
Zwarte trayplank heb ik besteld van de duitse Ebay, de luchtfilterslang was nog in NL te koop bij een webshop voor de balchelijke prijs van €32.

De velgen laat ik maar poedercoaten, dat wordt te duur vanuit Duitsland.
 
Back
Top