Onbekend onderdeel mist

luukshke

New Member
Goedendag,

Ik heb tijdje terug een 2e hands niet lopende scooter gekocht; Peugeot vivacity uit 2007.
Naar mijn idee heb ik alles al langs gelopen en zou die het moeten doen maar ik hoor geluid en lucht uit deze buizen komen aan de voorkant van het motorblok (op foto 1 is te zien waar ze uit komen).
Heeft iemand een idee wat ik met de loshangende buis moet doen?(zie foto 2) En wat de andere dikkere buis inhoud?

Dat zou mij erg helpen, alvast bedankt

groet, Luuk
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    819.7 KB · Views: 8
  • 2.jpg
    2.jpg
    254.9 KB · Views: 9
  • 3.jpg
    3.jpg
    184.1 KB · Views: 7
  • 4.jpg
    4.jpg
    1.1 MB · Views: 8
Advertisement - register to remove this

Dat is een SAS systeem.. Bij de ene slang waar de lucht word aangezogen (er zit een slag en een membraan klep ergens onder de voetenplank..

En de andere kant van die pomp gaat er een slang ergens op de bocht van de uitlaat.. Daar hoort hij de lucht in de uitlaat te lozen..

Gelijkwaardig aan dit: https://scooterforum.net/threads/sas-systeem.20619/


Nummer 4 is dus die membraan klep (zit in dat cylinder ding) De linker kant moet zo hangen.. En de andere zijde moet op de luchtpomp waar hij de lucht aanzuigt.. Die andere verbinding is dus de overdruk wat dus via een andere slang naar de uitlaat moet gaan.


Op foto 3 moet dus de dunne buis op de uitlaat worden aangesloten.. Die dikkere zit dus al goed ..
 
Last edited:
Back
Top