Onbegrensde CDI Piaggio zip

Jasper100

New Member
Beste Forumleden,

Ik heb een Piaggio zip 4T 2 klepper
En heb een grijze Ducati CDI gekocht mijn vraag is,
of het schadelijk is voor de scooter die hoge toeren
Mijn tweede vraag is dat mijn scooter doffer klinkt na het kleppen stellen
Zelf denk ik dat de uitlaat klep te open staat is dit schadelijk ?
Alvast bedankt voor je reactie

Mvg,
Kevin,
 
Advertisement - register to remove this

als je scooter idd te veel toeren maakt zouden er dingen kunnen beschadigen/heel snel slijten. Maar je kan de toeren afstellen met rollen, druk- en trekveren
 
Als de uitlaat klep te "open" staat, kan de klep te heet worden en verbranden.
Dus het is zaak dit zo snel mogelijk te controleren en indien de klepspeling te klein, dit te corrigeren.

Voor wat betreft het hoge toerental, zit er misschien nog een varioring of een bus in met opstaande rand, in je vario?
 
als je scooter idd te veel toeren maakt zouden er dingen kunnen beschadigen/heel snel slijten. Maar je kan de toeren afstellen met rollen, druk- en trekveren
De scooter is nog helemaal origineel op de CDI naast de sproeier is nog niet aangezeten en de rolletje dook niet hoe kan ik weten wanneer de scooter goed afgesteld is dat is toch bij elke piaggio zip hetzelfde
Post automatically merged:

Als de uitlaat klep te "open" staat, kan de klep te heet worden en verbranden.
Dus het is zaak dit zo snel mogelijk te controleren en indien de klepspeling te klein, dit te corrigeren.

Voor wat betreft het hoge toerental, zit er misschien nog een varioring of een bus in met opstaande rand, in je vario?
De scooter is nog helemaal origineel op de CDI naast de sproeier is nog niet aangezeten en de rolletje dook niet hoe kan ik weten wanneer de scooter goed afgesteld is dat is toch bij elke piaggio zip hetzelfde
Post automatically merged:

Als de uitlaat klep te "open" staat, kan de klep te heet worden en verbranden.
Dus het is zaak dit zo snel mogelijk te controleren en indien de klepspeling te klein, dit te corrigeren.

Voor wat betreft het hoge toerental, zit er misschien nog een varioring of een bus in met opstaande rand, in je vario?
Ik weet niet zeker ook of de uitlaat klep de open staan weet alleen dat 0,20 er niet tussen past
 
Back
Top