Aangeboden Onafgemaakt Custom Project, Batavus met wallaroo blok

Status
Not open for further replies.

Jacob

Well-Known Member
Hallo.

Ik heb hier nog een gave scooter/brommer liggen.

Ik ben er helaas nooit aan toe gekomen ivm eigen bedrijfje. Heb het gewoon te druk mee.

Heb inmiddels ook een andere custom brommer, dus de vraag naar custom te zijn is niet meer zo groot.

Ik wil alle onderdelen in 1 keer kwijt, als je alle onderdelen koopt, dan kan je er een hele vette brommer van maken !

Over welke onderdelen hebben we het dan ?

- Frame, zijn 2 verstevingsbuizen aan vastgelast ( prof ) alle lasnaden zijn gladgeplamuurt, er zit ook een aerox koplampje in als achterlicht + underseat, Frame is MET kenteken, alleen framenummer is weggestraald door de straler. Plamuurwerk op het frame is voor 95 % klaar.

- Voorvork van een Puch Macho, 5 cm verlaagd

- Snel blok van een Honda Wallaroo, carters zijn gestraald, alleen carterkap had ik al een keer gespoten.
Voor de setup alleen al had ik 700 euro betaald.
de set up :
Gianelli Pro 5 snelle uitlaat
Binnenrotor Italkit
Polini 70 cc W poort met zuiger
17,5 mm cabr
Racekrukas met verse lagers
Malossi schuimfilter
3 kleps membraam carbon ( is kwijt geraakt tijdens verhuizing )


Custom Monoseat Zadel, ik heb van een puch bananenzadel een monoseats zadeltje gemaakt, zit door de lange opslagtijd wel een scheurtje in de plamuur maar dit is zo verholpen.

Custom voorspatbord, dit is verzaagd en verlast van het originele batavus batavette voorspatbordje, ziet er erg gaaf uit.

Accubakje ( custom )

1 koelkapjes + cilinderkapje

achterveer

2 velgen met band.

stuurtje met clamp

En nog een zak vol met klein grut, schroefjes, boutjes etc.

Op de 1ste foto stond hij nog in elkaar, dat is 2 jaar geleden, nu ligt hij dus in ONDERDELEN uit elkaar mag dat duidelijk zijn...( wit kapje op de foto is er niet meer, heb nu een andere )

Mijn vraagprijs is 1000 euro.

Dit is een uniek project waar je niet zomaar een ander van ziet.

Bovendien betaal je maar 35 euro per jaar voor de verzekering omdat het frame een oldtimer is !!!

Met deze setup rij je vlot 100/110.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag !

MVG Jacob Verkerk

link marktplaats :http://link.marktplaats.nl/245393949
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top