This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Omgelast subje/achterstaaf/gepolijste voorvorkpoten en andere zooi!!!

Status
Not open for further replies.

Wuntke

DDL Tjoening
Update 8 Oktober:

-Poten onder voorbehoud verkocht.
-Poulies onder voorbehoud verkocht.

Hallo, bij het opruimen van de zolder kwam ik nog een aantal scooter spullen tegen, std zooi, optische zooi en wat leuke stuff voor een sprinter.

dit kwam ik zoal tegen:

-Een omgelast subje van de [NHO] Terrox (heb het frame zelf nog maar rijdt met stage6 subje)
20 euro




-Een achterstaaf 295mm lang, is door Wieger hier van het forum gemaakt, maar vind met een starre achterkant rijden tog niks en houd het liever bij een starre veer.
30 euro




-Voorvorkpoten van een Aerox, zijn gepolijst, helaas niet zo sppr gedaan door de vorige eigenaar, want de structuur zit ernog in op bepaalde plekken, dus je zou ze opnieuw moeten opschuren en dan weer helemal af polijsten. Ga zelf nu met sonic poten rijden dus deze overbodig + heb nog een setje gepolijste Aerox poten. Dus deze gaan de deur uit.
35 euro of een goed bod






-Std poulies
20 euro




-std spruitstuk
5 euro



-Std Halfpoulie
7.50 euro




-Led achterlicht van Str8 werkt alles nog aan remlicht + normaal stads licht
15euro



-Std achterlicht, mist wel reflector van, maar doet wel alles verder gewoon nog.
5 euro



-Achterbeugel aerox met handgreep TNT wit
15 euro




heb ook nog een aantal andere dingen waar ik nog geen foto van heb geschoten, dat zijn :

-P10 asje 10 euro
-Elektrische startmotor+ vertanding 15 euro
-Originele Aerox tank + tankslot (geen sleutel, maar gaat meestal open met elke sleutel) 15 euro
-Remkabels voor + achter, alleen de kabels dus zijn 100% goed 40 euro

dat was het wel, mochten er vragen zijn of meer info nodig, pm gerust.

mvg
Stephan
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.