Oliepomp Honda vision met in snorfiets oliepomp niet aangesloten standaard of niet?

c110

Well-Known Member
Heb hier een Honda vision snorfiets 2-takt snor dus 25/h waar ik gezien heb dat de kabel gas en oliepomp aan een soort dummy veer zit
aan de kabel die naar de oliepomp gaat?
Ziet er origineel uit maar wat ik niet versta ?
Hoe krijgt de motor dan smering als de oliepomp niet mee gaat met de gas?Splitkabel systeem.
 
Advertisement - register to remove this

Als er een oliepomp erop zit dan lijkt mij dat hij dan ook zou moeten werken.. Wat bedoel je met een dummy veer?

Als er een kabel aan de oliepomp zit is dit vaak via zo`n splitter kabel systeem.. Dit omdat je met 2 losse kabels niet beide kan bedienen en er maar 1 naar het gas handvat gaat.

Als de gasschuif op de oliepomp niet beweegt, dan eens de kabel naar kijken.. Misschien een deel ervan los geknipt..
 
Een fimpje legt misschien beter uit wat ik typ
De oliepomp heeft geen extra grote veer nodig waarom dan aan die dummy veer bevestigd?
Heeft een snorfiets voldoende smering zonder dat de oliepomp bijgeregeld word dmv de kabel die niet aangesloten is origineel
bij mij blijkbaar?
View My Video
 
Last edited:
Je hebt altijd een oliepomp nodig.. Denk eerder dat er jou brommer gewoon gerommelt is. Video kan ik overigens niet zien.
 
Misschien afgelegd om met eigen mix benzine olie te rijden?
Ligt nu weer aan en rookt weer een beetje zoals het hoort dus bedankt om mee te denken.
Video werkt wel als ik op de link klik bizar?
 
Back
Top