Olie Tank SR

Status
Not open for further replies.

Dirk.

Well-Known Member
heey ik ben bezig met me project en gebruik mijn olie tank als benzine tank, hij stottert hierdoor heel erg.. naja stotteren, eigenlijk meer echt haperen...

weet iemand hoe je dit kan oplossen? bovijvoorbeeld grotere doorlaat?

(kom niet met antwoorden als: koop een karttank, want die wil ik juist niet meer..)

Alvast bedankt voor je idee!
 
Advertisement - register to remove this

ik denk dat het tuitje te nauw is bij de olitank waar de slang op komt , en ik zou er ook een kraantje tussen zetten zodat het blok niet kan volstromen met benzine.

maar wat ik eigenlijk nou nooit begrijp is WAAROM je niet niet gewoon de std tank gebruikt , is het allermakkelijkste ,en voro het gewicht of ruimte hoef je het nou ook niet te doen..
 
ja ik heb wel extra ruimte nodig voor de nodige accesoires...
en het scheelt dus wel gewicht.....

maar ik zocht eigenlijk naar antwoorden die gelijk vermelden wat ik er aan kan doen
 
Last edited:
dikke ruk , dat scheelt mischien een keer 2 gram bij wijze van :rolleyes:

mja , dat moet je verder zelf ook weten natuurlijk :)

mja , bekijk even of de slang niet te nauw is dus en zet er een kraantje tussen.
 
melf #50 said:
dikke ruk , dat scheelt mischien een keer 2 gram bij wijze van :rolleyes:

mja , dat moet je verder zelf ook weten natuurlijk :)

mja , bekijk even of de slang niet te nauw is dus en zet er een kraantje tussen.

ik weet niet of dat bij elke olietank is maar bij mij zat er een soort klein filtertje in miss zit dat verstopt of komt er daarom te weinig benzine door, en kijk ook meteen je slangetje na of die niet verstopt zit zoals melf zei

succes
 
nee ,niet echt , het beste is om een tuitje te laten maken die erin past waar een slang op komt , maar dan moet dat met een draaibank gedraaid worden , mischien dat een kraantje van een piaggio (handmatig) past.

een vacuumkraam zal waarschijnlijk niet passen/werken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top