olie op je uitlaat

speedfight is the best

SpEeDfIGhT GaNgStA
hi,bij scootparts staat ergens op de site dat het goed is voor je uitlaat om er olie op te smeren,dat zou roesten tegen gaan.Ik heb dat vanmiddag dus ook ff uitgeprobeerd (heb toch nog standaard uitlaat,dus als het misgaat is het geen ramp ofzo)maar dat gaat natuurlijk gigantisch roken,denken jullie dat het nog nut heeft om hiermie door te gaan? want volgens mij verdampt de helft van alle olie,alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

pas m'n evo pijp helemaal ingesmeerd met olie en de gasbrander erop..
smile.gif
ziet er erg gaaf uit!!!! SR rules had het ook met z'n nardo gedaan maar die is helemaal donkergrijs/zwart
biggrin.gif

Wat voor een olie is nou het beste om er op te smeren ??? Ik hoor hier 2t olie heb je ook nog speciale olie er voor of is de olie van je moeders keuken ook goed. Zonnebloem olie ofzo. Ik hoop dat er iets speciaals bestaat dat je bij je dealer kan halen. Want om nou zonnebloem olie op mijn uitlaat te smeren
eek.gif

Ik heb een LeoVincy Z, en omdat tie toch al niet bekend staat om 'roestvrij' te zijn, heb ik geprobeerd om hem zo vaak mogelijk schoon te maken met een poetslap.
MAAR, het mocht niet baten
frown.gif

Na +/- 6 maanden is ie toch gaan roesten....
Zou het nou nog helpen om toch nog met de olie-therapie te beginnen?

Greetz,
kakelbont.gif

Ik smeer mijn Hebo ook altijd in met olie. Werkt prima alleen tegen pekel was het niet bestendig. Er zat een dot pekel op mijn bocht en toen ik hem de volgende dag uit de schuur haalde wastie helemaal geroest!
frown.gif

en bij die Leo deed ik het ook altijd maar daar is geen beginnen aan... die roest weg waar je bijstaat.

Mzzl

ik denk dat het met de dikte van het metaal vd uitlaat en het soort olie dat je gebruikt afhangt.. ik heb cheapo putoline gebruikt.. mooi resultaat!!! de nardo van SR rules is zowat helemaal zwart geworden
biggrin.gif
btw. SR: ga je mee naar berhem zaterdag??

He Jorick
Ik heb mun uitlaat toch maar ff opnieuw geschuurd en nog niet gekleurd/geolied kijk nog wel ff wat ik ga doen, niet meer zo heeeeeeeeeeeel erg laten aanbranden als eerst
frown.gif
Maar ik kan niet mee zaterdag Moet werken
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
Maar ja moet toch geld hebben on mun scoot te onderhouden he, heb um trouwens ff een keer helemaal schoongemaakt en heb gaten in die blauwe voorkap gemaakt ziet er wel bruut uit
smile.gif
smile.gif

Maar volgende Race Ga ik zeker mee, Als dat Kan ?????????????????? Ga ik je aan moedigen
smile.gif
( inde richting van Jorick niet VALLENNNNN !! Shit te laat. Nee hoor )

Ik DRAAF door
Later

Back