probleem is , dat de olie van binnen naar buiten kan , zelf even kijken , kappen eraf , oliespoor volgen , schoonmaken , en laten lopen , kijken of het "daar" weer lekt , en pakking vervangen.
als ik het spoor zo zie, denk ik je keerring van je uitgaande as, achter je voorste kettingwiel...
maar check ook of die as geen speling heeft, als die uit het midden loopt (wordt ie door de ketting naar achteren getrokken) trekt ie de keerring ook open aan de voorkant.
probleem is , dat de olie van binnen naar buiten kan , zelf even kijken , kappen eraf , oliespoor volgen , schoonmaken , en laten lopen , kijken of het "daar" weer lekt , en pakking vervangen.
wij kunnen hiervandaan niet ruiken wat "jouw brommer" er voor een is, laat staan wat er allemaal aan/mee kan zijn.
ik ken deze beveiliging wel van industriemotortjes, en als jij lang genoeg met te weinig olie bent doorgereden kan het zijn dat jij indirect daarom je motor niet kan starten (omdat ie kapot gedraaid is) olie is namelijk niet een verbruiksmiddel zoals benzine dat is, maar een vitaal onderdeel van een motor.