This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

olie geval

adjeofzo

Well-Known Member
Oké, ik heb dus het volgende probleem..
Mijn gaskabel zit nogal "uitermate vervelend".
Wanneer ik een tijdje vol gas heb gereden, en mijn gas los laat gebeurt er het volgende, mijn gashendel die springt terug naar de normale stand, maar de scooter blijft maar door rijden als 'n gek. Ik moet dus flink remmen met mijn achter-rem om hem weer tot stilstand te kunnen krijgen, en dus ook ervoor te zorgen dat ie weer normaal stationair loopt.

Nou dacht ik dus dat het aan mijn gaskabel ligt, zou het ook wat anders kunnen zijn?

Ik had zelf bedacht om gewoon mijn olie tankje eruit te gooien, in het vervolg brommix te tanken en de gaskabel in een keer door te trekken naar mijn carbu, omdat mijn olie schroefding in het blok ook gewoon kut zit.
Is dit mogelijk zonder dat ik mn blok naar de klote rij?

Het gaat om een Puch NTT40, een piaggio blokje dus (volgens mijO-))

Ik zou je gaskabel even nakijken denk dat je hem uit ze voeg trekt zeg maar op je carbrateur,
waardoor hij er uitschiet zeg maar. beetje lastig uitleggen
maar controleer je kabel even is hij niet te klein je buitekabel?
Of je carb schoonmaken meschien gaat je gasschuif niet meer zo soepel

Ik weet op welk punt mn gaskabel vastloopt, namelijk waar hij in 2e opsplitst. Ik vroeg me alleen af of het alleen daardoor kwam, en of ik gewoon brommix erin kan doen wanneer olie tankje eruit is