OKO 28mm

Patrick V.

PuttenSR
Ik heb een OKO 28mm die niet wil mee werken. Hij heeft al gelopen enzo verder helemaal prima. Moest de vlotter iets bij buigen omdat hij overliep maar goed dat was verholpen.

Heb ik vandaag mn karttankje vervangen voor een ander minibike tankje en nu is het zo dat de carb geen benzine meer aanzuigt. Ik heb al 20x onderhand de vlotter eraf gehad en die zit gewoon goed ( zit gewoon los als je schud ect. ) Als ik dan de benzine slang erop doe zuig ik er eerst aan zodat benzine begint te lopen en dan op de carb.

Zodra de vlotter vol is stopt hij dus met aanzuigen maar als ik hem dan op zn kant houd dan loopt het uit de overloop en dan doe ik hem weer normaal rechtop maar dan zuigt hij geen benzine meer aan. Zelfde probleem met kart tank waarmee hij het eerst wel deed.

Met dit probleem krijg ik dus mijn scooter ook niet meer aan het lopen want hij heeft compressie zat alleen normaal als hij aan zou slaan heb je bij het kicken nog wat meer kracht (beetje tegen kracht).

Wie weet wat te doen?

Advertisement - register to remove this

ik ken het probleem, bij mij was de benzineslang te lang en te kleine binnediameter van me tankje naar aansluiting op carb. geen filter ertussen, misschien is die verstopt? probeer dat is aan te passen.
greetz

Op die karttank zit een veel te lange sowieso kwa monteren maar werkte wel.

Bij die minibibe tank is het niet langer als 10 cm.

Bij de minibike tank zit er een kraantje en filter tussen en bij de kart tank alleen ene filter. Ik zal eens rechtstreeks op de carb aansluiten met een wat dikkere slang

lijkt het me niet logisch dat je het gewoon bij de tank gaat zoeken..

je zegt zelf al sinds de tank erop zit doet hij het niet meer dus lijkt me logisch dat het niet aan je carb ligt..

Maar miss werkt die tank met vacuum, kraantje wel open, niet verstopt, miss zuigt de tank zelf wel vacuum gaatje maken oid in de tank zodat ie dat niet kan..

lijkt mij iig niet dat dit aan je carb ligt terwijl je je tank verandert:S

suc6

Ja, Jurjen (Vale-46) was er pas en die zag dat me carb nog iets overliep maar die had hem dus nog iets bijgebogen en toen heeft hij nog 5 sec stationair gedraaid.

Dat was al met die minibike tank overgens.. maar vandaag wou hij dus geen benzine meer aanzuigen. Ik zal dus een proberen met dat gaatje in de dop oid. Dat het de carb is lijkt me echt stug. Vlotter beweegt goed als je hem schud ect en hij zit gewoon goed.

Back