OKO 24mm D-slide, olie slang op powerjet aansluiting?

Status
Not open for further replies.

S6R-Slidaah

Well-Known Member
Allereerst de beste wensen voor het jaar 2010 :)

Ik ben bezig om mijn blok op te bouwen, en nu is het zo dat ik mijn olieslangetje vanaf de oliepomp aangesloten zou willen hebben op de carburateur zonder in mijn nieuwe spruitstuk te boren om zelf een aansluiting te creeéren.
Motorblok is Minarelli Verticaal voor diegene die het zou willen weten.

Is het mogelijk dat ik mijn olieslangetje op de bovenste Powerjet aansluiting aansluit?

Zwarte rondje = dus bovenste powerjet, waar ik mijn olieslangetje aan wil bevestigen.
Blauwe rondje = dus de powerjet aansluiting die ik afsluit.

28h3ptw.jpg



Kan dit uberhaubt eigenlijk wel? omdat er uiteindelijk lucht naar binnen word gezogen vanaf het luchtfilter.
 
Advertisement - register to remove this

oko

In dit geval na mijn weten kan dat niet meestal zit de oili nippel op de carbarateur voor de gasschuif ,En de grotere carbarateurs draaien meestal op gemixte benzine .
 
In dit geval na mijn weten kan dat niet meestal zit de oili nippel op de carbarateur voor de gasschuif ,En de grotere carbarateurs draaien meestal op gemixte benzine .

Klopt, dat dacht ik dus ook al.
altijd zit inderdaad de olie aansluiting op de carburateur VOOR het spruitstuk. :)
ik wacht even af op verder commentaar :)

mengsmering is ook niet het probleem..dat kan ik zo doen. maar wilde graag weten of dat toevallig allemaal via de powerjet aansluiting aan de bovenkant kan lopen.
 
Oke, nou ik ga toch maar op mengsmering rijden dan :)
Heb het geheel er vanmiddag onder gezet en kwam er toen pas achter dat de stage 6 gashendelset incl kabel veeel te kort is :S

nouja, dat word een andere oplossing dan maar. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top