Offline niu elektrice scooter

Broombroom

New Member
Heb een NIU N SCOOTER maar heb sinds 2 dagen problemen met de app krijg hem niet meer online.
Blijft op offline staan
Heb de app verwijderd
De accu los gehad ontkoppeld maar probleem blijft kan geen rit gegevens meer ontvangen
Weet iemand nog een oplossing?
 
Advertisement - register to remove this

Heb een NIU N SCOOTER maar heb sinds 2 dagen problemen met de app krijg hem niet meer online.
Blijft op offline staan
Heb de app verwijderd
De accu los gehad ontkoppeld maar probleem blijft kan geen rit gegevens meer ontvangen
Weet iemand nog een oplossing?

Ben bang dat de mensen hier op het forum je niet echt kunnen helpen..
Zou als ik jou was langs de dealer gaan
 
Heb een NIU N SCOOTER maar heb sinds 2 dagen problemen met de app krijg hem niet meer online.
Blijft op offline staan
Heb de app verwijderd
De accu los gehad ontkoppeld maar probleem blijft kan geen rit gegevens meer ontvangen
Weet iemand nog een oplossing?
Hallo ook ik gebruik de NIU app op iPhone en heb dezelfde problemen. De app zojuist op een Android hok geïnstalleerd en daar werkt het wel. Lijkt dus aan IOS te liggen. Nu gebruik ik een 6+ die kan niet meer naar nieuwste IOS. Ben benieuwd welk IOS jij gebruikt.
Voor anderen, de app wordt gebruikt voor updates en registratie en locatiebepaling. Dat laatste is fijn wanneer iemand de scooter “leent”
Gr. Jan
 
Niu mailen en dan ben je weer online. gebeurt vaker. Soms staat mijn Niu in Afrika of Kazachstan. Na een mail aan Niu ben je weer op weg!
Alleen was dit jou probleem dan niet maar is een algemene tip.
 
Back
Top