This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Officiele start van 125cc projectje

Karoshi

De Zotte Belg!
Zo vandaag weer een mijlpaal in mijn scootergeschiedenis.
Heb een paar uurjtes geleden een Typhoon 125cc gekocht... Ding gaat bij Razma staan voor op te knappen...
Binnekort foto's
wordt zeker vervolgd....
 
euhm best wel...
Malossi / polini hebben uitlaten...
Malossi heeft vario / snaar / koppeling / vertanding
verschillende carbs
en jah cilinders: malossi 172 cc / piaggio 150 cc
dus best wel veel dingen voor te krijgen

Ik ga waarschijnlijk beginnen met de 4 race voor 125cc
en jah misschien kartfilter + jps tuned cilinder

We kijken wel hoe alles loopt...
 
beter dan! 125cc heeft ehc tpower heb vandaag voor het 1st op 125cc crosser gereden, das toch wel wat anders dan sown miezerig scootertje
Ben btw wel geinteresserd in pics en hoe hard ie nu rijdt en hoe hard het dan gaat rijden als je al je plannen uitgevoerd hebt
 
Originally posted by $aint
beter dan! 125cc heeft ehc tpower heb vandaag voor het 1st op 125cc crosser gereden, das toch wel wat anders dan sown miezerig scootertje

Punt 1 : Niet elke 125cc'ers zijn te vergelijken met elkaar!!

Punt 2 : Een 125cc Crosser is al HELEMAAL niet te vergelijken met een scooter!!
 
Dan heb ik toch liever een crosser. Maar Karoshi het is wel vet dat je nou zo'n ding hebt, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Veel suc6!

Greetzz DAW
 
Een standaard 125 Typhoon is echt traag, nog net niet zo bedroevend als een Aerox 100 & Speedfight 100 [die dingen hou je bij met een beetje snelle uitlaat]... Gelukkig is er het 1 en ander voor te krijgen...

Veel succes met je project :W
 
nou we (= Razma, Scooterboy, mijn vriendin en ik) hebben hem vandaag opgehaald en lekker gesloopt. Alle kappen eraf en blok eronder uit...
Eerste grappig verschil met Typhoon 125cc is het benzinesysteem. De scoot is bezaaid met benzinetanks onder de voetplank en in de voorkap en dit alles wordt aangedreven door een benzinepomp en zooi
best wel interessant om zien. Ook zit er een inspuiting aan het spruitstuk. Als iemand weet waarom let me know
Mja dus nu gaan we ons concentreren op het blokkie. Dat helemaal oppoetsen en zooi want er zit zelfs corrosie (hopelijk juist geschreven) IN het blok... Razma heeft enkele pic's en volgende keer neem ik cam mee en zijn er meer pic's...
Tha story will be continued...
 
Beter maak je er iets vets van! Leuk om mee te draggen op meetings. Maar ik heb het idee dat je het alleen met een ander cilindertje, 4race en vario nog niet redt tegen de wat snellere scoots op de meetings...