This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden NX Lachgas Kit (nat / wet) - Overcompleet

Status
Not open for further replies.

Fredzzz

Sprocatti Citta
Beste leden,

Ik heb nog een leuke NX lachgas kit (nat) te koop. Deze is in mijn bezit nog nooit gebruikt. Ik heb hem gekocht voor mijn project, maar ben er nog niet aan toe gekomen om er mee te rijden/testen.

Ik heb hem destijds gekocht op het forum.

De set is zeer compleet; alles wat bij een lachgas kit hoort, zit er bij.

Er zitten twee flessen bij (grote, en kleine). De grote fles had bij de vorige eigenaar wat beschadigingen opgelopen. De fles is afgedraait en de krasjes zijn nergens meer zichtbaar.
Ook zit er een wat kleinere fles bij. De siphone tubes zitten er uiteraard ook nog bij, maar zitten momenteel niet bevestigd in de fles aangezien de vorige eigenaar de fles up-side-down gemonteerd had. Van de ene siphone tube moet het einde, de tip, nog 45 graden geboden worden (kan ik eventueel ook voor je doen mits je dit wilt).

Het oude bedradingsschema zit er nog bij (gemaakt door de vorige eigenaar, voor zijn sprinter). Ik heb er zelf nog geen draadboom voor gemaakt, maar heb wel de benodigde kabels en een splinternieuwe relay erbij.

Ook zit er een nieuwe extra (reserve) solenoid bij (een NOS solenoid, lachgas).

Een zeer complete set dus. Leuk voor iemand die er nog wel wat mee wil doen, eventueel voor het sprintseizoen.

Opsturen is geen probleem, ophalen of even komen kijken kan natuurlijk ook (Groningen).

Bij vragen graag mailen naar fredericklugt@hotmail.com / info@moparts-webshop.com of eventueel bellen naar 06 81466188.

Prijs: 400,- euro.

Foto's:






 
Status
Not open for further replies.