This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

nwe Scootin`

Ik vond het raceverslag dit keer wel aardig. Sjek vooral het begin, een soort excuses Zal dit het gevolg van mijn brief zijn (die er overigens niet in stond, mgoed) Alleen Mark PiechoLa? Wel kewl dat er nog een fotootje van je in staat Mark Alleen beetje pijnlijk dat ze er ook maar bijzetten dat Astrid Spitters sneller was

Naja, verder beetje gaar. 'K vond die Derbi nog wel geinig, wel koel dat daar nu een Piazzio blok onder zit?! x|

Ik kwam vroeger weleens bij Fred Moto.
En tegen iedereen die wou(?) weten wat voor uitlaat voor hem de beste was zeiden ze: Bidalot is voor jou het beste.
Maakt niet uit op welke Setup. Dat klopt niet he.
Ze hebben er bij Fred Moto flink op verdient denk ik.
En iedereen die weleens bij Fred Moto is geweest praat over die
irritante negers met Herrie Runners die daar Racen , Rondhangen en de "gangster" uit te hangen.

Tinne..

En dat geluid..........

wilde weten

Die negers denken echt dat ze de bikkel zijn. ze hebben

1. Allemaal een runner
2. Allemaal een Bidalot
3. Allemaal een helm half op d'r kop
4. Allemaal een powerfilter
5. Allemaal lakschoentjes :|

he Razkin, waren wij toen niet bij Fred motoren geweest? Ofnie...
Kwamen 2 turken ofzo en die wouden Dragster van hun ruilen tegen Renner van Razkin...
Pffff.........aarzen :|

Greetz

Klopt ja, mafkezen
Originally posted by Daanje
he Razkin, waren wij toen niet bij Fred motoren geweest? Ofnie...
Kwamen 2 turken ofzo en die wouden Dragster van hun ruilen tegen Renner van Razkin...
Pffff.........aarzen :|

Greetz

Fred motoren kom ik echt noodzakelijk voor kleine dingetjes als rolletjes en sproeiers enzo.... meer ook niet want het is gewoon een tering zaak! :|

Gr33tz
Nils

Ik ben ereens geweest en toen stonden er van die donkere gasten en steeds: Hoeveel kost dat? Is dat er voor "mijn" runner Kan de prijs niet lager? Hoe hard gaat hij dan?
Die gasten hebben er geen verstand van!
En heb je ooit een "nette" runner daar gezien? Ik niet, ze zijn allemaal gaar, Verroeste Bidalot, Lampen kapot, Contact kapot????, Maar wel verzekerd (onee, plaatje uit `99, nog van de vorige eigenaar die nog steeds z`n runner zoekt).

Toen ik daar wel eens kwam vroegen die gasten allemaal
Wat voor scooter heb jij man? Hoe hard gaat hij? En waar woon je ook al weer???

Tinne..
(niet dat ze allemaal gejat zijn hoor, ook veel van die lease dingen)

Originally posted by viva la Nilzz
Fred motoren kom ik echt noodzakelijk voor kleine dingetjes als rolletjes en sproeiers enzo.... meer ook niet want het is gewoon een tering zaak! :|

Gr33tz
Nils

hehe ze hebben nieteens originele DO sproeiers

zeiken

Ik ga niet zeiken over Fred Motoren, want da kennik niet, wel wil ik ff zeiken over die DNA shit

Let op
wat in de hel is een: toplager, afdichtpasta, polini hoogtoerenlagers, compensatieleiding, EVOLUTION AANZUIG RUBBER, spanring, nou ja en nog meer van dit soort crap??! Waar halen ze die debiele benaming vandaan man?

nog iets, waarom monteren ze een oliepomp, een startmotor en een zipsp onsteking??!!

Die gasten daaro...sjeez...

Die special scoot is echt TE GAAR voor woorden...beetje een laagje verf over een paar kappen gooien en je bent gelijk special.'Nee, dan hadden ze nog beter SRally's scooter erin kunnen zetten.

Waarschijnlijk een verhaal door Belgische Scootin'gasten geschreven (worst combination )