This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nwe Grolsch fles

Kleine kloteflesjes, zometeen krijg je bier in een borrelglas. Beter halve liters pakken, maar die zijn zo snel leeg .

tja das het nadeel van halve liters: ze zijn groter maar ze zijn wel net zo snel leeg als een pilsje als je eenmaal op dreef bent

flesje jupiler (dacht 20cl..) is ook erg lekker (komt door het bier, een juup is echt super) maar die zijn helemaal snel leeg... nog lekkerder is jupiler van het vat

Wei niesow zlimmie sein ik denk... :?:S|(

Spanje is ook koel, literflessen San Miguel in de supermarkt voor 180 ptas of zo..Handig bij het ontbijt!

Originally posted by Arne@Piaggio
Spanje is ook koel, literflessen San Miguel in de supermarkt voor 180 ptas of zo..Handig bij het ontbijt!

Juist! Daar loopt iedereen altijd mee te leuren

introweek vorige zomer... om 7 uur 's ochtends een biertje als je opstaat

Ik moet zeggen op zo'n moment smaakt het niet

Ook leuk zijn trouwens die 3 liter flessen Heineken die ze telkens bij de jaarwisseling hebben

Originally posted by Heineken
Ook leuk zijn trouwens die 3 liter flessen Heineken die ze telkens bij de jaarwisseling hebben
Die Magnums zijn leuk qua uitstraling & formaat, ze drinken echter zwaar onhandig . .

Mwoah, je moet even de smaak te pakken krijgen, maar dan ga je ook als een tiet8)

ik had gisteren ineens bavaria flessen met draai doppen