Nutteloze Foto's #9

Status
Not open for further replies.
Zaterdagnacht dronken met de

fiets12.jpg


Bij de

foto_dionysos.jpg


naar binnen, maar toen werd

[ir]http://amsterdamosdorp.pvda.nl/download.do/id/100638009/[/ir]

een beetje

a_BOOS.gif
 
:W. aight.

was ook 1 keer met me mtb de macdonald in gereden. hier is dat een trap af en dan een hal van 20meter oid. Op t achterwiel door de mac. Zoo hee, die waren boos :D was wel vet natuurlijk :P
 
Maar waar draait het nou uiteindelijk om? Als ik me concentreer zie ik haar met de klok meedraaien, en vanuit me ooghoek zie ik haar soms de andere kant op draaien. Maar als je haar linksom ziet draaien ben je dan slim oid.? Wat is nou de conclusie?

De conclusie is gewoon dat je kan constateren welke hersenhelft je in die split seconde gebruikt dat je hem met de klok mee of tegen ziet draaien :)

Verder niks an't handje :P
 
Het lukte mij eerst ook niet, maar nu wel. Je moet je gewoon een tijdje niet op het plaatje concentreren terwijl je em wel kan zien uit je ooghoek zegmaar. Op een gegeven moment draait zij vanzelf om. Al vind ik het vaag dat ik em wel van linksom naar rechtsom kan veranderen, maar niet zomaar van rechtsom naar linksom :?.
 
Klopt idd, toen ik eerst keek draaide ze met de klok mee, toen ik langer keek wilde dat mens alleen nog maar tegen de klok in draaien.. en dat is volgens de schaduw ook de kant die ze opdraaid zo te zien..
 
:W. aight.

was ook 1 keer met me mtb de macdonald in gereden. hier is dat een trap af en dan een hal van 20meter oid. Op t achterwiel door de mac. Zoo hee, die waren boos :D was wel vet natuurlijk :P

De koning is nog steeds thomas (stuntn00b) die op ze slider door de albert heijn reed. is ook nog een filmpje van.
Iemand die 'm nog heeft?
 
Eigenlijk zijn er 4 animaties in de afbeelding, waarvan er 2x twee identiek zijn. Het kan dus zijn dat ze ronddraait, het kan zijn dat ze telkens het 'zwaaiende' been' naar je toe zwaait, en het kan zijn dat ze het 'zwaaiende' been telkens van je af zwaait.
Snappie?:+


(nog ff @ hersengedoe :7)
 
was dat ding toevallig laatst op discovery channel ?

1000000 kogels per minuut ofzo :P

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=d8hlj4EbdsE"]YouTube - Metal Storm[/ame]

1.000.000 rounds van hele kleine ballekes :7
Ze laten alleen een max van 180 rounds zien :(

Mij ontbrak die pagina hierover trouwens :+
 
Loze dingen imo...

zoiets past dus never nooit in je dashboardkastje...

ze hebben er ook een geweer versie van :D
met mogelijkheid tot 4 kogels tegelijk..
4x een loop dus..

heb die documantaire ook gezien..
best een leuk staaltje techniek :)
het enigste wat beweegt aan het geweer is de kogel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top