This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes nummer 44

Status
Not open for further replies.
Ga het binnenkort ook doen, wat is een beetje relaxed om rekening mee te houden?

Bochten zo scherp mogelijk nemen.
Als je uit de bocht komt het touw ietstjes los laten en zodra je gang krijgt goed trekken.

Als je het een beetje onder de knie hebt is het echt tof. Ga het zeker vaker doen!

Op het einde nog hard omgekukeld met dat ding, mast gebroken en 2 blauwe knieën. :#

Waar ga je het doen?

Uhh geloof ergens in de buurt van Noordwijk, mn broer heeft t geregeld :x

Wat is relaxed qua kleding, en zijn handschoentjes voor je handen aan te raden?

Handschoenen zijn zeker aan te raden ja, goeie!

Verder gewoon oude kleding.. Trui/windjack oid..

Zo... spacend.

Ik dacht dat het misschien eerst een kleuren foto was, en later zw/wit werd, maar als je niet naar dat puntje kijkt dan zie je dus dat het ook echt zw/wit is.
Vet gemaakt

Ik zat dus eerst ff van een afstandje te kijken, voor het geval dat er weer zo'n kutwijf 't beeld in vliegt 8P

Het maakt niet uit of je naar die zwarte stip kijkt of de hele tijd naar een tak van een boom, uit eindelijk zie je dan ook kleur

ik vind ze altijd nep lijken, ze gaan veel te hoog moet t nog maar is int echt zien
en vraag me ook af of je jezelf niet kan controleren tijdens die 'val' zodat je gewoon fatsoenlijk in het water komt

als je zo gelanceerd wordt raak je denk ik meteen je oriëntatie kwijt, je weet dan niet eens hoe je het beste kunt 'landen'

ook op mijn to-do lijstje trouwens, net als een dikke schans voor het water bouwen

Status
Not open for further replies.