Nutteloosche plaatjes #49

2201webapp2-980x735.jpg


die hollanders ook :p
 
Ik doe thuis de 'routes' die we vaak lopen. Naar de afvalbakken, houthok etc. Ik heb m'n pa al een keer zien glijden met z'n kunstbeen, een komisch gezicht overigens, maar ik maak nu alles wel mooi schoon voor m :D
 
Nja het is dacht ik iets van een sociale burgerplicht
De stoep is immers van de gemeente en niet van jouw ;)

Ik doe het overigens niet. Reden is dat ik in een wijk woon met veel kinderen en die hebben bergen lol met hun slee.
En als ze dan bij de moraalridders van de wijk aankomen moeten ze "klunen" omdat ze zo nodig de boel moeten bezemen
 
Stukje tekst erbij..

Tot enkele jaren geleden waren burgers verplicht om hun stoep sneeuwvrij te houden. Omdat dit moeilijk te handhaven bleek heeft vrijwel iedere gemeente deze verplichting uit de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) gehaald. "Als iemand op vakantie is en het gaat sneeuwen: hoe kan hij dan aan zijn verplichting voldoen? Dit betekent overigens niet dat het niet fijn zou zijn als mensen de bezem zouden pakken om hun stoepje schoon te vegen", aldus de VNG.
 
In België is het volgens mij nog wel verplicht. Hoorde dat je daar aansprakelijk kan worden gesteld mocht iemand op z'n bek glijden op 'jouw' stoep. Maar inderdaad, wat als je een weekendje weg bent...
 
Moet het echt zeggen: vrouwen die met bikini te lang in de zon zijn geweest en vervolgens naakt op de foto gaan -10000

Wel mooie vrouw natuurlijk (pun) ;)
 
Back
Top