Dit was echt op een steenworp afstand bij m'n werk vandaan vandaag gebeurd:
http://regio15.nl/actueel/lijst-weergave/58-politieonderzoeken/8133-remond-p-aanghouden-op-a12
Best wel vet om te zien zo'n arrestatie team
Ik werd vorig jaar een keer met 200+ ingehaald door een matzwarte CL65 met 'zwaailichten' in 't rooster.
Vraag me nogsteeds af of 't een echte was of eoa dwaas die zo iedereen aan de kant krijgt tijdens een nachtje blazen.
Dit was echt op een steenworp afstand bij m'n werk vandaan vandaag gebeurd:
Best wel vet om te zien zo'n arrestatie team
Hee de afslag naar Spetters \o/
Ik werd vorig jaar een keer met 200+ ingehaald door een matzwarte CL65 met 'zwaailichten' in 't rooster.
Vraag me nogsteeds af of 't een echte was of eoa dwaas die zo iedereen aan de kant krijgt tijdens een nachtje blazen.
Denk dat het een (vrij gewaagde) actie van een welgestelde burger was. Arrestatieteams rijden dan wel in dikke auto's, maar naar mijn weten geen AMG's, M5, S8, etc. Bovendien hebben ze altijd een zwaailicht op het dak en die lichten in het rooster worden vaak door auto-accessoire zaken gemonteerd
Lijkt me wel heerlijk trouwens met zo'n bak iedereen aan de kant seinen en maar doorknallen :W
kan.het zijn dat het een s65 amg was? Want dan weetik wie het was.. Namelijk.een.klant hier die dat ook.in.zijn grille en bumper het..
Interpunctie much ?:+
nou... die gasten van die speciale interventieteams zijn wel killers hoor
kheb ze is bezig gezien in de dojo bij de politieacademie, kun je beter niet mee te maken krijgen;o