This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #43

Status
Not open for further replies.
Hmm ja
rookt gewoon zware shag 1 pakje in de week (55 gram)
+ dat de groenteboer af en toe wat langs brengt om op te roken8)

Roken is kut, smerig, het stinkt, slecht voor je gezondheid, het is sjonnie, waarom doen mensen het eigenlijk?

Zo raar hier. Aan het begin van de avond rookt iedereen buiten zoals het hoort, de laatste twee uurtjes begint er één iemand met roken en aan het eind van de avond staat de halve kroeg te roken en kun je aan het eind van de avond je kleren weggooien :|.

Helemaal gelijk in! Wat een stink zooi is het.

Ik vindt het echt een mega afknapper bij chicks. Als ik er een zie die rookt dan hoef ik er al niks meer mee..
+1

Al regelmatig gehad dat ik tijdens het uitgaan met een leuke vrouw stond te praten. Totdat ze zei dat ze even naar buiten ging om te roken, of ik mee ging. Dan ben ik altijd heel snel weg :z

Is maar goed dat jullie niet 30 jaar geleden leefde, dan waren jullie vast weinig meer je huis uit gekomen toen er zelfs nog in de trein werd gerookt of op kantoor :+
Heb er zelf nooit zo'n problemen mee, daar heb je een wasmand voor. En alles beter dan een vieze muffe zweet geur in kroegen..

Ik heb een hekel aan binnen roken... laat mij maar lekker buiten staan hoor, prima (op feestjes e.d. na dan, maar dat zijn toch mega hallen dus daar merk je niks van).
Overigens vind ik dat mensen die veel fastfood eten dan ook meer premie moeten betalen etc etc etc. Slaat gewoon nergens op. (+ het is niet te controleren)

Eens, laat rokers en fatty's maar lekker meer betalen. En gezonde sportende mensen korting. Kom maar op met die bodemprijzen

Want fastfood levert net zoveel overlast op als rook?

Status
Not open for further replies.