Aan shaq vind ik meer smaak zitten dan aan een sigaret, een sigaret is alleen makkelijker.
En als je in de werkplaats een hele dag mag roken dan rook je al snel shaq met de huidige prijzen. Ik ben al 2 dagen gestopt btw, nu even doorzetten. Maar dat is lastig, biertje en een peukje is gewoon erg lekker vind ik.
ik rook niet veel en niet weinig.. Maar met bier rook ik ineens in het kwadraat. Heerlijk als je vet bent shaq draaien. Zoooo vaak gehad dat ik niet op sta te letten en mn plakrand aan de buitenkant zit
Vind het juist wel ''knap'' als je het part-time kunt, dus enkel in het weekend met uitgaan oid. Beter dat dan om de 10/15 min zo'n ding in je handen hebben en ergens staat te dampen.
Ken mensen die helemaal gaan trillen als ze na n half uur nog geen sigaret hebben gerookt. Heb dat absoluut niet, rook ook niet op 't werk of op school dat vind k nog smeriger.
Ja k vind t vies op om school of werk te roken, geen idee waarom hoor:+ Maar k doe niet aan de rookpauzes.
Met uitgaan vind k t dan wel weer lekker. Hier heb je n tent waar je gewoon binnen mag roken.
Ja k vind t vies op om school of werk te roken, geen idee waarom hoor:+ Maar k doe niet aan de rookpauzes.
Met uitgaan vind k t dan wel weer lekker. Hier heb je n tent waar je gewoon binnen mag roken.