This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
18. En het kost om en nabij de 3000 euro geloof ik.

Maatje van me heeft het pas laten doen,dus vandaar. :+

Beetje late reactie maar is volledig correct (minstens 18jaar en stabiele ogen hebben).


Zal wel laten weten hoe het is geweest woensdag, zou normaal geen zeer mogen doen .
 
Ok, wie helpt me rookbommetje vinden?
De locale feestwinkel heeft alleen tabletten, maar die doen er gvd al 5 weken om binnen te krijgen. :X
Dus van die kleine bolletjes van papier-iets-achtigs, geen zelfgemaakte KAS bommen.
Ik moet 't binnenhuis kunnen gebruiken - don't ask..
 
Gewoon kn03 + beetje suiker

Doe je het in een stalen bakje heb je ook weinig brandgevaar.

Er zit een feestwinkel op rotterdam zuid waar je het zou kunnen proberen, hebben echt onwijs veel namelijk. En bij de betere dumpzaken zijn die bolletjes ook wel es te krijgen.
 
Maar ze moeten wel in kleur, dus vandaar is de dump geen optie.
Die kleine dingen van vroegah waren perfect geweest, maar blijkbaar moet 't tegenwoordig wat harder en groter.
 
Kleur kan je er ook later in shoppen? iig neem aan dat je ze voor een foto nodig hebt.

Onderstaande pic ook met kn03 gedaan

 
Ja, 't is voor foto's idd.
Maar dat moeten portretten worden waarin ik de persoon wat rook langs 't gezicht wil laten 'glijden', dus zo'n bak rook is veel te veel..
Ook is 't lastig er dan nog kleur in de shoppen, zonder dat de huidtinten ed naar de knoppen gaan.
Thanks iig!
 
Sigaretten rook is wel rook wat langs je gezicht gaat zegmaar, heb ook nog ergens een zelfportret liggen waar de rook uit mijn mond over mijn gezicht heen ''glijd'' naar boven.

Werkt ook goed!
 
Mja, toch maar verder zoeken - dit was ook 't enige wat ik kon vinden, Harjo.
Damn, dat 't zo moeilijk moet zijn zoiets stoms te vinden..
 
Tering zeg, dat gaat echt hard.

Echt zonde!

Waarom kunnen ze het eigenlijk niet stoppen, zou denken dat ze wel een paar knappe koppen bij BP hebben zitten.
 
Status
Not open for further replies.