Nutteloosche Plaatjes #21

Status
Not open for further replies.
ja, want anders zou je niet reageren...

hap hap hap hap

jou ouders hebben een varkentje als ik zo een ander topic zie, en over dat schieten en schoppen van beesten, dan ben je helemaal hersenloos imo. wat kan een beest er nou aan doen? het is gewoon z'n natuurlijke gedrag.
 
Net goed

Huisdieren hou je binnen..
Heb er echt een schijthekel aan dat er van die katten bij ons door de tuin lopen van de buren oid, mag alleen van m'n ma geen luchtbuks kopen :p

Meerdere malen ook dooie aangevreten vogels in de tuin aangetroffen, vast niet van de buurman z'n hond..
Huisdieren laat je binnen? Ja idd, je moet je kat lekker binnenshuis laten schijten, en je honden ook :+

Kan me echt niet voorstellen wat je je daaraan irriteerd hoor? Een kat die door je tuin heen loopt, poe poe...

Je moet je kat idd binnenshuis laten schijten! anders moet je geen kat nemen ;)
Honden same story :)

En anders doe je het buiten, aan de lijn, raap je het op en doe je het in zo'n bak daarvoor.

En katten die door je tuin lopen, de boel onderschijten, dooie vogels achterlaten zijn dus echt WEL irritant..
Dan heb ik het nog niet eens over krolse katten op je schutting :+

Het woord huis zit niet voor niets in huisdier ;)
 
Zaakje gevonden in scheveningen waar ze alle schoenen weg doen voor 10 euro :D
Allemaal vage sneakers/skate/stunt/whatever schoenen met drukke kleurtjes etc. Wel grappig hoor, gelijk 3 paar ingeslagen.
DC/street vision etc. Alles 10 euro! super vet

best-sneakers.jpg

daar zit wel wat nep spul tussen dan :p schoen nummer 27 krijg je nergens voor een 10tje
 
jezus,

ten eerste jij bent een belg dus jij bent fucking minderwaardig en inferieur aan elke nederlander....

en ten tweede hoe durf je uberhaupt met die zon avatar op dit forum te zitten ?

halve zot +ralf+

Kon je niks beters vinden?

Ik voel mij niet echt beledigd ofzo. :?
 
Haha ook echt grappig hiero:W

Oooooke ff wat nutteloooosche shit!
Doldwaze dagen
jurjenmarktplaats8P.jpg


Koppeling tjoening:+
21112007071-1.jpg


M'n vatti doet ook een beetje te populair
11092007928.jpg


Handtekening
11052008428-1.jpg


Baas Dakar buggy
06102008853-1.jpg


Verhuizwaggel nagemaakt in't miniatuur:W
01022008343.jpg
 
edit/
Heb ook niet alles gelezen eigenlijk, ging mij meer om de reactie van kwarkpower. Natuurlijk zie ik ook wel wat ''grappig'' bedoeld is en wat niet.


Na drie pagina's gezeik over een vast gevroren kat heb ik geen zin onderwerp weer leven te geven maar toch ben ik benieuwd over welke reactie je het hebt?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top