This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

NTT start niet...

reinoud

$ PIMPADELIC $
Een vriend van me heeft net een NTT gekocht 2e hands maar goed.
Maar tijdens een beetje gassen schoot z`n uitlaat los, een Polini For race. En toen wilde die niet meer starten??? De onsteking, carb en bougie etc.. nagekeken maar hij wil dus niet meer starten... met uitlaat dus ook niet?? Kan het zo zijn dat de flens krom is doordat de uitlaat is losgeschoten en het krom heeft getrokken en dat de scoot dan niet wil starten ofzoiets dergelijks???

Ik ga binnenkort naar hem toe om hem te helpen maar als jullie misschien weten wat er aan de hand kan zijn, zou ik het fijn vinden als jullie dat zouden zeggen zodat ik weet waarop ik moet letten.

mzzls

Zonder uitlaat moet je scooter het ook doen.

Stop je bougie in je bougiedop en leg dat ff op je frame en kick een paar keer, en check of er een vonkje te zien is. Als dat zo is dan moet je van je ontsteking afblijven. Die is dan OK.

En probeer anders ff zonder uitlaat te starten, zou goed moeten gaan.

En controleer je massadraad!

Thnx alvast voor de tips maar deze dingen zijn dus allemaal al getest hoor D8 ik door hem behalve van die cilinder en massadraad. Check dat ook wel maybe heeft de uitlaat de massa losgeslagen...
Verdere tips zijn welkom

ik zou als eerste kijken naar je carb + membraan.. kijk bij je carb of er nog benzine in vlotterbakje komt.. en kijk of er troep inzit waardoor ie ken verstoppen oid.. en kijk of je membraankleppen nog heel zijn, anders start ie ooknie..

hoop dat het iets kleiners is als een stukkende cyl.. :/