This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ntt Dm Tuned

Status
Not open for further replies.

Slim Dim

Banned
Hier begint mijn project :

In Januari kocht ik dus een piaggio Ntt met een nieuw model voorkap,
Hij koste niet zoveel dus zoals je begrijpt zaten er een aantal defecten aan zoals :
Kappen waren niet netjes gespoten
In de onderkuip, zijkappen etc. zaten allemaal diepe krassen
Carb. Was gaar in de gasnaald zaten groeven en was helemaal ruw.
De kleuren vond ik niet zo jofel dus ik de voorkap schuren en en in de primer gezet
Hier een foto :




Ik de achterkappen ook gespoten in de kleur Mat-Zwart dit had niet helemaal het resultaat want de krassen zag je nog heel goed



Ik een tijdje 80 op de teller te hebben gereden vond ik het maar is tijd om wat spullen ter halen :

MHR multivar 2000
MHR flyclutch (bewerkt)
Dayco V-snaar
MHR powerfilter
en me Bsg4 cilinder is flink onder handen te nemen.

nu heb ik mijn kappen ge-plamuurd en me voorkap is Metalic blauw (binne kort foto's)

binne kort koop ik ook een snelle uitlaat en een 19 mm carb want de scooter rijd nu helemaal niet meer de carb is nu echt dood

word vervolgd
 
jezus man wat lopen jullie nou elke keer te zeiken man vertellen jullie mij is wat een project is dan
Gvd man
 
Originally posted by Dimitri
jezus man wat lopen jullie nou elke keer te zeiken man vertellen jullie mij is wat een project is dan
Gvd man

Voor mij is een project een compleet veranderde scooter (zowel motorisch als uiterlijk), dus niet een std huis,tuin en keuken scooter die ik de hele dag voorbij zie rijden.
 
- de bedoeling is dat hier wel echt wat soort van projectjes komen, dus niet bijv je straatscooter waar je een andere uitlaat opgegooid hebt enzo.

Hier doelde ik dus op, scooter met ander uitlaatje, vario, koppeling is niet interessant.
 
Dimitri,

Mij persoonlijk maakt het geen fuck uit dat je dit "project" post. Maar zoals je kunt lezen is de algemene opinie dat het GEEN project is. Post dus maar weer als je echt iets hebt.

Joor
 
Status
Not open for further replies.