NSSC sprint Goes 18 mei 2014

Bas

Administrator
Staff member
Zo, aftertalk :)

Volgens mij is het prachtig weer daar. Ben benieuwd hoe het was en of alles goed is gegaan?


Als mensen foto's willen uploaden in onze Media Gallery graag :)
http://scooterforum.net/media/

Je kan er eenvoudig een albumpje aanmaken en meerdere foto's tegelijk uploaden.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Aangezien ik in Middelburg woon en dat een kwartiertje rijden is van goes ben ik even nostalgie gaan snuiven ! en ik had me camera mee dus ik heb een albumpje aangemaakt.. ;)

het was iig heerlijk weer , alleen schrok ik wel van de opkomst :eek:
ik wist niet dat het aantal deelnemers zo geslonken was sinds mijn periode (eerste 2 seizoenen SBO) de tijd dat er nog hele andere mensen voor de prijzen streden , joel selder , dennis melgers , jerno roufs en de epc jongens (en meisjes ,lara niet vergeten) etc etc etc.. maarja ik herkende ook niemand meer , behalve HEIKO:p die stopt nooit meer .. afijn je snapt ik heb het naar me zin gehad en heel erg veel jeuk:rolleyes:
 
Voor het gemak maar een linkje naar het album: http://scooterforum.net/media/albums/nssc-goes-2014.10/
@andere peeps: Je kan echt eenvoudig je foto's ernaar uploaden.

@[evolution] Het is inderdaad flink geslonken. Ben ook erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Ik denk dat het ook wel weer belangrijk is dat community gevoel terug te krijgen wat er toen heerste. De meeste mensen kenden elkaar en waren online ook wel aktief. Misschien komt dat weer terug en kan daardoor de NSSC ook weer groeien. Ik hoop van wel.
 
De oude garde is wel een beetje weg ja, maar de gezelligheid niet;-) daar gaat het om!

Doe zelf al sinds 2005 mee en heb helaas het deelnemers veld zien slinken.

Alleen is het voor sommige friese deelnemers bijna niet te doen, het is voor sommige 3 uur rijden. Dan hebben we het nog niet eens over aldenhoven straks. Daarom komen sommige ook niet.

Maar voor de rest was het een goede dag! Tijden vielen voor iedereen wel wat tegen had ik het idee.

Maar was wel warm op een gegeven moment dus wou niet allemaal.
 
Ik probeer mijn bijdragen weer te leveren met de foto's , Sta op het punt een racer te kopen dus ik hoop dat ik nog meer mooie albums kan maken als ik weer is vaker langs de banen sta..:D

@mike v.w. ze zijn begonnen met een sprint in zeeland 3 jaar terug .. wij moesten altijd op pad voor dag en douw met een aanhanger :) dus die friezen moeten niet zeuren ;)
 
Voor het gemak maar een linkje naar het album: http://scooterforum.net/media/albums/nssc-goes-2014.10/
@andere peeps: Je kan echt eenvoudig je foto's ernaar uploaden.

@[evolution] Het is inderdaad flink geslonken. Ben ook erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Ik denk dat het ook wel weer belangrijk is dat community gevoel terug te krijgen wat er toen heerste. De meeste mensen kenden elkaar en waren online ook wel aktief. Misschien komt dat weer terug en kan daardoor de NSSC ook weer groeien. Ik hoop van wel.
Ik hoop het iig.. Wil er wel alles aan gaan doen om dat weer te creëeren.. Dat community gevoel
 
ik heb genoten in goes,er hing een super sfeer,weer een handvol nieuwe rijders,en met 63 inschrijvers redelijk goed bezocht.[vorig jaar stonden we met 28 in goes] de tijden waren over het algemeen wat slechter dan op ettenleur,waardoor er veel gesleuteld werd,wat zo'n dag toch altijd net een beetje meer geeft.kortom,toppertje!
 
Back
Top