nssc etten-leur 20 april 2014

Ron

voorheen ronnieboy
Hallo,

Ondank de tegenvallende tijden door veel probleempjes was het tog een mooie dag. Zijn er nog mensen die een paar foto'tjes geschoten hebben?

Gr ron
 
Advertisement - register to remove this

Wat een dag :p an 21 pk naar 17 in ren paar uur haha mijn scoot was dood aant einde van de dag :( maar ag last best haha idd ook wel benieuwd naar plaatjes :)
 
er waren 75 deelnemers.omdat het nieuwe tijdsysteem niet op tijd is opgeleverd is het duitse systeem gewoon weer gebruikt.
1e sprint van het jaar blijft toch altijd tegenvallen op 1 of andere manier.ik vond het als rijder en als official een zeer geslaagde sprint.ben overigens 2e geworden in superspecial b.
 
Vond het wel prima verlopen. Ik ben de friese sprints gewent waar er tussen elke rijder een kwartier pauze zit zowat;). Alles liep mooi door eb starten ging lekker vlot.
 
Deed zelf voor de eerste x mee.
Vond het een geslaagde dag.
7.6 snelste tijd voor mij die dag, heb helaas maar 8 runs kunnen maken door technische problemen.
Vervolgens in de finales, knalde mn twins ontsteking op een of andere manier kapot, dus dat was dat, we konden meteen in laden :p

Voor mijn gevoel was het wel drukker dan vorig jaar op Etten-Leur.
Verder is de tijdswaarneming kar, een grote verbetering!
 
Volgende sprint in Goes wordt hem voor mij ook niet..das me te ver weg. 257 km of zo...
Ettenleur vond ik al een best eind...
Jubbega moet alles sprintklaar zijn
 
Back
Top