NSSC 28 augustus Leeuwarden

Bas

Administrator
Staff member
Even een schaamteloze kopie van facebook



Beste rijders,

De wedstrijd in Leeuwarden gaat door
Op 28 augustus 2022 mogen dan eindelijk alle brommers weer gestart worden.

Met dit positieve bericht hebben wij de website ook weer aangepast zodat er online ingeschreven kan worden.
Dit jaar gaat het iets anders dan voorgaande jaren.
Alle rijders mogen dit jaar zich zelf inschrijven als kampioenschap rijder, dit omdat er maar 1 sprint wordt gehouden dit jaar.
Dit betekend dat iedereen op de dag zelf een sticker krijg met een startnummer erop.
Via de volgende link kan er worden ingeschreven: https://www.nssc.nl/product-categorie/kampioenschap-2022/
Inschrijven kan tot dinsdag 23 augustus.
Met vriendelijke groet,



Wie is er bij?
 
Advertisement - register to remove this

Ja er zit weer een enthousiaste organisatie achter :) Nu ook weer hopelijk een beetje de community en zien wat mensen weer gaan presteren komende sprints! Kan helaas zelf de 28e niet die kant op, anders was ik zeker even komen buurten.
 
Goedenavond,

Ik ben zelf nooit bij de nssc sprints geweest maar deze is in de buurt en het lijkt me leuk er heen te gaan. Nu was ik benieuwd, hoe zit het in het algemeen met het rijders veld, zijn het veelal de lage lange sprintframes of ook de meer standaard uitvoering scooter met een sprint blokje? Zelf heb ik een redelijk opgebouwd blok onder mijn scooter(qua frame originele configuratie) en het lijkt me leuk eens mee te doen en wat sprintjes te trekken alleen vroeg ik mij de toegankelijkheid van de nssc sprints af.

Hoop dat iemand hier meer ervaring mee heeft. Je moet eerst eens proeven voor je verslaafd bent he.

Alvast bedankt.
 
Goedenavond,

Ik ben zelf nooit bij de nssc sprints geweest maar deze is in de buurt en het lijkt me leuk er heen te gaan. Nu was ik benieuwd, hoe zit het in het algemeen met het rijders veld, zijn het veelal de lage lange sprintframes of ook de meer standaard uitvoering scooter met een sprint blokje? Zelf heb ik een redelijk opgebouwd blok onder mijn scooter(qua frame originele configuratie) en het lijkt me leuk eens mee te doen en wat sprintjes te trekken alleen vroeg ik mij de toegankelijkheid van de nssc sprints af.

Hoop dat iemand hier meer ervaring mee heeft. Je moet eerst eens proeven voor je verslaafd bent he.

Alvast bedankt.

Je kan de verschillende klassen zien op https://www.nssc.nl/classes/

Voor jou zou heel mooi de Open Sport klasse zijn. Leuk dat je wil komen!
 
Best Billy,

Het programma komt een van deze dagen online.
Maar de bedoeling is dat iedere rijder zich tot 16:00 uur kwalificeert voor de finales. Afhankelijk van hoeveel deelnemers in jouw klasse gaan de eerste 8 door naar de finales. Tijdens de finales worden de plaatsen 1 t/m 8 bekend.

Je kan tot 16:00 onbeperkt rijden het leukste ervan is dat we dit jaar zelf een beker laten maken voor de gene die de meeste runs op Leeuwarden heeft gereden.
 
Ziet er goed uit Danny. Zijn ze allemaal al klaar of moet er nog druk gesleuteld worden
Post automatically merged:

A38F751E-993B-48E2-AD64-1FCC02272508.jpeg
 
Had wat tijd over vandaag, dus maar even heen en weer gereden om een blik te werpen, was wel weer leuk om wat tweetakt herrie te horen en de geur weer ff lekker op te snuiven :)
Heb niet veel foto's gemaakt, hierbij een paar als sfeerimpressie.
 

Attachments

  • PXL_20220828_143434920.MP.jpg
    PXL_20220828_143434920.MP.jpg
    446.6 KB · Views: 30
  • PXL_20220828_143715775.MP.jpg
    PXL_20220828_143715775.MP.jpg
    444.4 KB · Views: 29
  • PXL_20220828_150403742.MP.jpg
    PXL_20220828_150403742.MP.jpg
    511.4 KB · Views: 27
Last edited:
Back
Top