P Pieter Gardin Well-Known Member 6 October 2004 #1 ik ben van plan op mijn zip ac nrg velgen te plaatsen , de fource past normaal heb ik gehoord maar past het wiel of zip ac en zoja ? ? staat mn wiel dan nog in de midden , ? ? ?
ik ben van plan op mijn zip ac nrg velgen te plaatsen , de fource past normaal heb ik gehoord maar past het wiel of zip ac en zoja ? ? staat mn wiel dan nog in de midden , ? ? ?
melf #50 Well-Known Member 6 October 2004 #2 als je as in het midden staat staat je wiel ook in het midden moet passen maar denk het niet in een std zipblok ,denk dat je een labnger blok nodig bent Upvote 0 Downvote
als je as in het midden staat staat je wiel ook in het midden moet passen maar denk het niet in een std zipblok ,denk dat je een labnger blok nodig bent
P Pieter Gardin Well-Known Member 6 October 2004 #3 zip dus in het kort blok dat ik heb liggen lukt het niet , typhoon velgen wel hé ? ? Upvote 0 Downvote
S sf bob Well-Known Member 6 October 2004 #4 10 inch typhoon velg wel... maar die vind ik persoonlijk heel erg lelijk :r Upvote 0 Downvote
P Pieter Gardin Well-Known Member 6 October 2004 #5 ja beter dat dan een trommelrem vind ik Upvote 0 Downvote
H hooz -- 6 October 2004 #6 dan zou ik als ik jou was een plat bandje erop leggen ofzo want ziet er stuk beter uit als met grote/hoge band. Upvote 0 Downvote
dan zou ik als ik jou was een plat bandje erop leggen ofzo want ziet er stuk beter uit als met grote/hoge band.
Enzyme_NRG Enzyme Suporter 7 October 2004 #7 sf bob said: 10 inch typhoon velg wel... maar die vind ik persoonlijk heel erg lelijk :r Click to expand... gooi je er toch ook een plat bandje op Die dikke banden maken hem lelijk. Upvote 0 Downvote
sf bob said: 10 inch typhoon velg wel... maar die vind ik persoonlijk heel erg lelijk :r Click to expand... gooi je er toch ook een plat bandje op Die dikke banden maken hem lelijk.
Jamaica-SF2 Well-Known Member 9 October 2004 #9 typhoon velgen passen niet met die dikke banden Upvote 0 Downvote