MajestiC. WNH 23 February 2006 #1 Gaat dit passen 13 inch? Of moet de remklauw ophanging zelf gefixt worden?
Geoffrey Pia NRG SD LC 23 February 2006 #2 dat past zonder aanpassen typhoon het 100mm diameter van je achtervelg (je trommel) dus moet je je velgen gaan zoeken die ook 100mm diameter hebben voorvelg past zowieso Upvote 0 Downvote
dat past zonder aanpassen typhoon het 100mm diameter van je achtervelg (je trommel) dus moet je je velgen gaan zoeken die ook 100mm diameter hebben voorvelg past zowieso
melf #50 Well-Known Member 23 February 2006 #3 een oude type nrg voor en achtervelg passen op typhoon , dus wat hierboven al gezegd word , die met 100mm achterremtrommel en voorwiel met 3 boutgaten in de schijf Upvote 0 Downvote
een oude type nrg voor en achtervelg passen op typhoon , dus wat hierboven al gezegd word , die met 100mm achterremtrommel en voorwiel met 3 boutgaten in de schijf
MajestiC. WNH 23 February 2006 #4 Okee dus de voorvelg gaat passen zonder dat ik me remklauw ophanging of iets dergelijks moet aanpassen? En werd mij anders verteld namelijk. Upvote 0 Downvote
Okee dus de voorvelg gaat passen zonder dat ik me remklauw ophanging of iets dergelijks moet aanpassen? En werd mij anders verteld namelijk.
melf #50 Well-Known Member 23 February 2006 #6 typhoon en nrg/ntt oude type hebben dezelfde voorvork in principe. Upvote 0 Downvote