BoTJe - - 16 January 2005 #1 Heel simpele vraag : Passen nrg velgen op ntt fourchen (vorkbenen)? De achtervelg zou normaal gezien gewoon moeten passen dacht ik, maar vanvoor heb ik totaal geen idee Ik had het graag geweten omdat ik misschien de velgen van TimB zou kopen alvast bedankt
Heel simpele vraag : Passen nrg velgen op ntt fourchen (vorkbenen)? De achtervelg zou normaal gezien gewoon moeten passen dacht ik, maar vanvoor heb ik totaal geen idee Ik had het graag geweten omdat ik misschien de velgen van TimB zou kopen alvast bedankt
Rene Jupiler pilsener 17 January 2005 #2 Nrg velgen kunnen gewoon op NTT voorvork achter is het (meen ik) 100mm of 110mm... Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 18 January 2005 #3 ntt is bijna exact dezelfde scooter als nrg alleen zit er geen voorspatbord op en de wielmaat is anders... het past gewoon... Upvote 0 Downvote
ntt is bijna exact dezelfde scooter als nrg alleen zit er geen voorspatbord op en de wielmaat is anders... het past gewoon...
BoTJe - - 18 January 2005 #4 omdat er niet echt direct antwoord op kwam heb ik maar wat gesearch op andere fora ... naar het schijnt zou het idd moeten passen, alleen zouden er wat vloten / shims tussen de velg moeten omdat ie teveel naar links zou gaan (1cm) ... toch bedankt Upvote 0 Downvote
omdat er niet echt direct antwoord op kwam heb ik maar wat gesearch op andere fora ... naar het schijnt zou het idd moeten passen, alleen zouden er wat vloten / shims tussen de velg moeten omdat ie teveel naar links zou gaan (1cm) ... toch bedankt
melf #50 Well-Known Member 18 January 2005 #5 BoTJe said: omdat er niet echt direct antwoord op kwam heb ik maar wat gesearch op andere fora ... naar het schijnt zou het idd moeten passen, alleen zouden er wat vloten / shims tussen de velg moeten omdat ie teveel naar links zou gaan (1cm) ... toch bedankt Click to expand... dat is gelul , past er zo in..... Upvote 0 Downvote
BoTJe said: omdat er niet echt direct antwoord op kwam heb ik maar wat gesearch op andere fora ... naar het schijnt zou het idd moeten passen, alleen zouden er wat vloten / shims tussen de velg moeten omdat ie teveel naar links zou gaan (1cm) ... toch bedankt Click to expand... dat is gelul , past er zo in.....
ErwinB Euj daar hedde Ert 19 January 2005 #6 Je moet alleen je remklauw 1cm naar binnen brengen dmv opvulbusjes of revetten. Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 19 January 2005 #7 ErwinB said: Je moet alleen je remklauw 1cm naar binnen brengen dmv opvulbusjes of revetten. Click to expand... :? Upvote 0 Downvote
ErwinB said: Je moet alleen je remklauw 1cm naar binnen brengen dmv opvulbusjes of revetten. Click to expand... :?
ErwinB Euj daar hedde Ert 19 January 2005 #8 de schijf zitten bij ntt velgen 1cm meer naar buiten. Ja dat is zo, Bij een tph/ntt voorvork zonder voorspatbordbevestiging. Upvote 0 Downvote
de schijf zitten bij ntt velgen 1cm meer naar buiten. Ja dat is zo, Bij een tph/ntt voorvork zonder voorspatbordbevestiging.
melf #50 Well-Known Member 19 January 2005 #9 ErwinB said: de schijf zitten bij ntt velgen 1cm meer naar buiten. Ja dat is zo, Bij een tph/ntt voorvork zonder voorspatbordbevestiging. Click to expand... uhm , tja nog nooit gedaan, maar ik weet iig dat de breedte van de vork gelijk is de onderpootjes van nrg kun je ook overzetten btw.. (alleen de alu stukjes) Upvote 0 Downvote
ErwinB said: de schijf zitten bij ntt velgen 1cm meer naar buiten. Ja dat is zo, Bij een tph/ntt voorvork zonder voorspatbordbevestiging. Click to expand... uhm , tja nog nooit gedaan, maar ik weet iig dat de breedte van de vork gelijk is de onderpootjes van nrg kun je ook overzetten btw.. (alleen de alu stukjes)