This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

NRG te koop (nog steeds)

Status
Not open for further replies.

Ties

Cornholio
M'n NRG staat er nog steeds en hij mag nog steeds weg. Als je beetje forum volgt weet je ongeveer de staat enzo, maar voor de n00bs nog ff

- Nieuwe MK remschijf
- Nieuwe RGD achterveer
- Nieuwe ML50 achterband
- Vertanding gereviseerd (dom woord maja)

Verder een kabelboom die nogal giga in de war zit, ik ga er niet meer mee kloten want dat gaat me een hartverzakking kosten.

Ik doe er echt al een tijd niks meer mee en dat is toch vrij zonde. Ik was van plan er een projectje van te maken en was dus al wat begonnen met remschijf etc. Nu door tijdgebrek, ruimtegebrek en het feit dat het me allemaal te veel kost (blok moet wel onder handen genomen worden) heb ik er geen zin meer in.

VRAAGprijs: €500
 
Originally posted by dt_smurf
hoe snel is ie?

Ik heb nooit std gereden zelf, dus eigenlijk geen idee Met alleen een Samba uitlaat reed ie 80 teller ofzo, volgens vorige eigenaar haalde ding met std pot iets van 75/80 ook... hoezo gaar afgesteld met die Samba
 
Owjah, die dingen achter waar knipperlichten inzitten worden vervangen door gevallen met een reflector...
 
ik heb nog en kabelboom liggen voor zo'n nrg....
sla je slag voor 10 euro is het de uwe want ik moet er vanaf!!!
 
Originally posted by marbossi with
ik heb nog en kabelboom liggen voor zo'n nrg....
sla je slag voor 10 euro is het de uwe want ik moet er vanaf!!!

Ben je in Jubbega? Zo ja neem ff mee

edit: lamaar jij bent dr neem ik aan niet... mijn kabelboom is niet kapoet, zit alleen een ietwat in de war...
 
Status
Not open for further replies.