Hallo ik verkoop mijn Nieuwe spullen omdat ik zip ben gaan rijden alles is in goede staat en de bandjes zijn zo goed als nieuw alleen serieuze reacties S.V.P.
[img=http://img117.exs.cx/img117/6933/scootah0676cf.th.jpg]
Nieuwe band ML50 nieuwe lagers stofringen en remschijfboutjes
De velg is netjes gestraald en gecoat door een professionele poedercoater nieuwprijs van alles bij elkaar zou (schijf 175+coaten50+Bandje62+lagers30+velg40=357) voor
175euro
achtervelg ook netjes gecoat hetzelfde verhaal als boven ook met ML50
NRG13’’ trommelremtype velg (velg50+65+50=165)
75euro
Voorvork Runnertype nette staat veert goed en is recht
40euro
TNT recht cross stuurtje matzwart in nette staat geen krasse alleen onder de gashendel maar daar zie je dus niks van perfect stuurtje
15euro
Runnertype carterkap in goede staat alleen lelijk gespoten dus een laagje lak en is perfect de lagers en alles is in goede staat
20euro
Recht frame een net frame mag alleen een laagje lak gebruiken je krijgt er het remsysteem met remklauw en blokken bij remklauw is ook gestraald en gecoat en de blokken zijn nog in goede staat
150 euro voor frame 25 voor de klauw samen voor 165
Heb ook nog een Yasuni C20 liggen voor 175 euro maar heb nog geen foto’s is ook in goede staat en gepolijste ophanging en bochtje
en een MHR speed replica in goede staat alleen daar ook geen foto van ik heb m nieuw gekocht en ongeveer 70km mee gereden deze is ook helemaal gepolijst
alles samen is natuurlijk ook te koop
Intressen?
bel 0646033058
of mail naar
sjoerd_01@hotmail.com