ronnie_nrg said:Ja Erik ik stond er nog niet eens bij stil dat jij dat ook had.
burning neo's said:jah ronnie nu heb je de kop maar kan je nog niet rijden he dammm he die Manston kop
hehehe wie draait hem uit?????
heb ik geen last van met mijn manston
ronnie_nrg said:Weet niet, ik moet weten hoeveel er uit moet dan kan dat denk ik @ mijn stageplek.
Ja en ik hoef ook geen afgas.
Aerox Evolution said:$B Team NRG
wat heeft dit te betekenen ronnie??? :?8P
ronnie_nrg said:Vraag niet naar de bekende weg.8P
Ik ga hier niet op inEn ga niet doorzeiken en het topic verknallen please...
beta pro race said:Hou op met die onzin je ziet vanzelf wel als er veranderingen zijn.
Ronnie zet altijd meteen erop. Dus hou op dat gezeik en maak er geen project pagina van met 1000 pagina's. En vraag niet steeds om te meeten ik ga nog niet rijden zonder de kop uit te draaien.
BlaAsPinDa said:Wel vettuh kleur zo maar waarom manston met een big one?? :X
Mvg Jermaine
BlaAsPinDa said:Wel vettuh kleur zo maar waarom manston met een big one?? :X
Mvg Jermaine
ronnie_nrg said:Zoals Pascal (Aerox Evolution) al zei hadden we eerst een athena. Maar aangezien we pas die manston hebben moeten we nog ff sparen voor andere dingen ook een uitlaat maar dat komt nog
Jongens en ga niet zo zeuren over het zadel enz. Koert of ik melden wel iets als er nieuwtjes zijn en we hebben tijd zat, we gaan eerst naar Lloret en daarna zien we wel weer verder.
Ronnie
[R]unner [R]eloaded said:Als je nog een uitlaat zoekt , ik heb nog een Hebo R2 liggen
burning neo's said:woeii dat wil ik ook een blauwe wieldop hehehe zekers ronnie maar heb jeje voorpoten er nog niet erin je had toch nieuwe enne doe je mee de 31e of juli als het door gaat heet dat