This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

NRG MC2 uitlaat

070'Gino

Well-Known Member
Hallo heren,

Ik moet mijn NRG MC2 dus laten keuren bij de RDW.
Heb ik een standaard NRG Power uitlaat geleend van een maat want we dachten die past wel.
Hij past in de cilinder maar ik krijg m dan niet vastgezet met de schroeven enzo hij komt er gewoon simpelweg niet bij. Is dit op te lossen of moet ik een andere uitlaat gebruiken?
Of zou je denken dat ik de keuring door kom met een Metrakit SP??

Mvg,
Gino
 
Last edited:
Je zal denk ik even een ander uitlaatje moeten gebruiken. Zelfde probleem als een Mina hor uitlaat op een imitatie mina hor blok(cpi, keeway), dat past ook nét niet.
 
Maarja iemand anders die ik ken zegt dat het ook moeilyk ging bij zijn gilera runner met diezelfde soort uitlaat, het is hem gelukt met wat wrikken enzo maar bij mij lukt t echt niet denk ik misschien is er een soort maniertje?
 
Die uitlaat is nog wel heel en niet verbogen oid? En je blok is recht?

Maarja als het je met wat wrikken niet lukt zou ik ermee stoppen voordat er naar de tering gaat
 
Uitlaat is misschien maar een weekje gebruikt verder niks mee gebeurt, mn metrakit uitlaat past er perfect op alleen ben bang dat ik daarmee niet door de keuring kom??
 
Prop erin lassen? Anders varioring? Of zorgen dat je gasschuif niet helemaal open kan.
Anders een rode drukveer, scheelt ook een paar km.

Hoe hard mag hij gaan @ rollen bij de RDW? 50 neem ik aan?
 
hij moet wel begrensd worden , en zorg dat het geluid flink gedempt word.

dus zorg dat ie 45 rijdt en dat ie stil is..
 
varioring gaat niet werken , je zult minimaal een prop in de uitlaat moeten maken..

en je moet je teller even maken ..
 
weet nu dus wat me te doen staat, nog een vraag als ik myn metrakit uitlaat er weer op zet kan ik niet mijn varioring er in laten tog? dan maakt hij te veel toere tog?? ff zekerheidje