NRG kappenset, frame, koelsysteem, buddybak, remmen voor en achter & Runner velgen,

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
0i ik heb mijn Aerox geruild tegen een NRG en die verkoop ik in losse onderdelen :)

De prijzen zijn allemaal redelijk vast, echter als je meerdere onderdelen koopt dan kan er wel wat geregeld worden. De foto's zijn vandaag buiten genomen, maar het is vies weer en daardoor zijn sommige foto's wat donker. Meeste spul zal toch opgehaald moeten worden, omdat versturen nogal lastig is.

Het liefst handel ik het af via pm, mocht je het echt nodig vinden om me te spreken op MSN: erik@scooter-freaks.nl

Hier de onderdelen:

Sebac voorvork: Veert nog redelijk, maar goed het blijft een Sebac voorvork. De staaf die door je voorwiel gaat zit er ook bij. Prijs: 50 euro.
17987.jpg

17988.jpg


Runner velgen: geel gespoten, bij de voorvelg zit de remschijf er nog op. Zitten Sawa en Duro banden op. Gaan alleen als set weg. Prijs: 100 euro.
17989.jpg

17990.jpg


NRG frame: is eerlijk (verzekeringsbewijs van vorig jaar zit erbij) met 2 sleutels, zijstandaard, subframe en een standaard achterveer. Frame heeft op 2 plekken roest, maar das zo weg te werken. Prijs: 100 euro.
17995.jpg

17996.jpg

17997.jpg

17998.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top