This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

NRG Extreme dashbord!!!

Status
Not open for further replies.

Tim

lekker doen
Iemand een NRG Extreme dashbord kopen voor op z'n runner ofzo?

mailto: t.van.dalen@hetnet.nl

Ja eentje met toerenteller! Ik vind het persoonlijk het mooiste dashbord wat er bestaat, alleen hij past niet op oude NRG's

Die toerentellerkabel is volgens mij een simpel kabeltje ergens naar toe. Wil wel ff voor je kijken hoe het precies zit.

Als ik die NRG in de buurt zie staan dan maak ik wel ff foto's.. Ziet bruut uit..

Past op Runner maar niet op zip, tenzij je je dashboard flink gaat verbouwen ofcourse..

Toerentller klopt aardig hoorde ik.. En het is geloof ik een kabel naar je bougie dop maar dat anders zijn..

die kabel van je toeren teller gaat (als ik het goed heb) naar je bobine.....maar wat moet je er voor hebben?????

op runner makkelijk aan te sluiten. Alles past. dus hij past in het kapje en de draadjes kennen erop.

wat ie moet kosten? Doe is een redelijk bod.

is het er 1 met toeren teller?

mmm trouwens nrg extreme is met toeren teller he? zou dat op me stalker te bouwen zijn? wat moet je er voor hebben?

[This message has been edited by hebo70 (edited 18 July 2001).]

wat ik er voor zou geven....geen flauw idee...wat kost zoiets nieuw? wat wil je er voor hebben???

Ruilen tegen een Yasuni Z of een Samba ??

Heb de power one jammer genoeg niet meer verkocht aan een gast met Zip AC rijd er nu 90 teller mee ... zijn die dingen nu zo goed of niet ??

kap jij eens met je geblaat over die gare uitlaten ofzo.

Ik wil er 150 piek voor hebben. Plaatje, euh, moeilijk

Beter kijk je even in een scootin ofzo.

had em graag gekocht maar heb van de week een ongeluk (pix staat in algemene chat) gehad en moet eerst een nieuwe voorkap/binnenkuip/zijkap/buddy deck hebben.....dus het komt financieel gezien ff niet helemaal uit......

Status
Not open for further replies.