Not Again Rollerbank

Advertisement - register to remove this

Hmz, gisteren heb ik nog moeten bezorgen en ben gelukkig niet aangehouden, ondanks dat ik in de buurt van de rollenbank controles reed(ik ben de enige debiel die bezorgt met 70cc, 17,5mm carb en snelle pijp). Vandaag kan ik dus niet eens ff lekker gaan blazen(ik heb een andere uitlaat liggen die ik wil tetsen), omdat die kanker joden weer nix te doen hebben
frown.gif

Razkin wordt fucking gestoord van die achterlijke kanker debielen
frown.gif
frown.gif
 
ik reed op min pizza brommer, toen ik al die rollerbanken zag ! vandaag ben ik nog niet weggeweest ik ben alleen maar gebelt van waar ze ongeveer staan en 1 ding is zeker en rijden fucking veeeeeel motoren vandaag ! niet leuk dus !

waarom altijd hier ! waarom niet in een boeren gat ofzo !
 
die nardo doet het waarschijnlijk niet al te best... heb die nog niet geprobeerd ! 17,5 neeee mijn tank is al nie zo groot, + ik verkoop deze scooter namelijk !

maar hoe hard rijd die van jou !
 
niet hard genoeg
erm... makkelijk wielie
105 op teller is max
maar binnen kort ga ik een 19/21mm halen en een jolly moto uitlaat dan moet ie wel vet blazen, als ik dan nog vetter wil laat ik me polini alu 70 W poorter tunen dan gaat ie helemaal als een megool
smile.gif


KUT IS DAT HE! DIE KLEINE TANK!
 
zekerzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !!!!!!!!!!

trouwens

ndere overbrenging en we zijn niet meer te stoppen !
ik durf te wedden dat je nu al veel mensen zoek rijd diw beweren dat ze 120 gaan ? of niet ?
 
caravon ik woon ook in rotterdam en ik heb het gelezen op teleteks 28 scooters aan gehouden tegen over het centraal toch waar woon jij in rotterdam ik in ommoord. bij de oosterhof
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
idd als ik een andere vertanding erin stop gaat ik helemaal super hard
alleen trek ik dan niet meer zo erg op, en dat vind ik jammer
dus ik weet nog niet of ik dat ga doen
 
Back
Top