This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

NOS set verkrijgbaar!

Status
Not open for further replies.

wij verschillen duidelijk van mening.
 
Wat is die speedfight Uber lelijk, maar dat terzijde.
Het hele Nos gebeuren intresseert me nog niet zo veel, natuurlijk een leuke optie ooit maar ja.

Voor de anderen die dit wel intressant vinden heb ik iets leuks. Je moet wel frans kunnen. Toen ik 5 jaar geleden naar frankrijk vertrok voor een leuke vakantie stopten we bij een boekhandel. Toen was mijn intresse al groot. Nu blader ik nog een X door dat blad en wat zie ik.. Een gigantische Nos fles voor mijn neus en daarachter, geloof ik even vertaald in het nederlands : Hoe installeer ik mijn NOS kit. Er staat precies in beschreven hoe het geinstalleerd moet worden. er staat in ieder geval Montage DÚN Kit NOS.

En het lijkt als ik naar een schematische tekening kijk dat het slangetje uit de NOS gas cilinder in het spruitstuk moet. vaag iig.
De kit word er btw ingeplant @ mina verticaal blok.


Nu zit ik dus hiermee.. en nu is mijn vraag : Iemand die intresse heeft of er baat bij heeft dat ik dit inscan?






( en dat die kit in dat oude blad staat bewijst dus al dat het er al veeel eerder was dan jullie dachten maargoed.. )
 
Ik zie gewoon 4 boosters met NOS in dat boekje, en het is een gewone uitgave De nos flessen op die dingen zijn btw, ook mooi dun en gepolijst/verschroomd. En zien er een stuk aantrekkelijker uit dan die campingflessen

iemand alvast space, ik kan het morgen dan pas ingescand krijgen w.s
 
wordt mijn mina vert blok dan toch nog interessant! 8P

Wel geinig als je t ingescand krijgt....
 

die zijn nep, ik weet welke je bedoeld..
 
Originally posted by Razma
die zijn nep, ik weet welke je bedoeld..


Als je het over de boosters hebt... Die zijn echt niet nep, ze staan gestript in dat blad, en dan kun je de slangen zien die naar de compressor, verdeelstukjes,spruitstuk leiden e.d

Ze zijn niet nep. En voor jou info inne... die flessen hebben ze zelf gepolijst/verchroomd he, dat laten ze zien op een aantal plaatjes ( zit de cilinder in een soort draaibank en staat er bij :
finition extreme ( met een haakje op de 1e e ), pour le fun et la beaute Le polissage de la bouteile.

Ik zie het hele zaakje gestript+ in actie en in het spruitstuk e.d Nee echt niet nep.

Je zult het vanzelf zien.
 
nogmaals: het heeft niet en nooit gewerkt
en ik weet exact welke reportage je bedoeld

ik heb die dingen al irl gezien op het salon van Parijs, ik ga niet zomaar lopen blaten...
 
waarom zouw je die neppe troep er nou in helesnaam opzetten sta je nog meer voor lul als je eruit gereden word
 
Originally posted by enamer
waarom zouw je die neppe troep er nou in helesnaam opzetten sta je nog meer voor lul als je eruit gereden word

omdat die scooters helemaal niet rijden misschien?
er staat 0000001 op die tellers en dat zal nooit meer dan 00000010 worden na enkel wat in een uit show en showrooms duwen
 
Originally posted by Razma
omdat die scooters helemaal niet rijden misschien?
er staat 0000001 op die tellers en dat zal nooit meer dan 00000010 worden na enkel wat in een uit show en showrooms duwen

dat is wel het nepste wat ik ooit gehoord heb8P
 
Originally posted by Jurrie
Fred motoren verkoopt nu dus een complete set om je scoot naar lachgas om te bouwen... kost 999 euro...

dacht ik deel t even mee... volgens mij de eerste complete set voor scooters

vet
 
Ok Inne.. vertel me dan maar hoe ze eruit zien.
Moet je ook kunnen dan als je zo zeker bent van je zaak tog?
 
Originally posted by Razma
omdat die scooters helemaal niet rijden misschien?
er staat 0000001 op die tellers en dat zal nooit meer dan 00000010 worden na enkel wat in een uit show en showrooms duwen


Waarom staat er dan 500 km op de teller en is de benzine tank nog een kwart vol?, je schijnt wel alles te weten niet? Benjij daar detective lopen spelen oid?


Ik zou zoiest nooit durven zeggen als ik niet zeker wist dat ik het over dezelfde scooter had. Je beweert nu gewoon al dat het nep is wat ik voor mijn neus nu duidelijk niet nep vind omdat ik het .. ach tjah laat ook maar.. volgens mij is alles wat jij zegt waar. 8P
 
Originally posted by Teunios
Ok Inne.. vertel me dan maar hoe ze eruit zien.
Moet je ook kunnen dan als je zo zeker bent van je zaak tog?

eentje is grijs, met gele dingen erop gespoten als danger etc..
beetje metaalachtig, vliegtuigmotief, BCD achterkap enzo
 
ja het lijkt inderdaad dat dat hem is, maar je zult hem dan wel hebben gezien toen hij net klaar was.

Die in het blad staat is zilver, heeft stickers met keep hands off, No step etc. 2 nos cilinders, 1 bij binnekap en 1 bij zadel, veel chroom accenten. misschien is het hem toch niet.

De andere is eensoort hippie versie.

Die zilvere booster... is echt niet nep.
heb jij hem gstript gezien dan? je ziet alles stap voor stap aangsloten worden en allemaal gecontroleert worden. Hmmzz..
 
Ik kan ook een nos set, stap voor stap goed aansluiten op mijn scoot, zodat iedereen het ziet,
daarmee wil dat nog niet zeggen dat deze (goed) rijd...
 
Status
Not open for further replies.