nos kit

blacknitro

vlammende max
-->NOS-kit

Geen injectoren,geen verdere afstelling...

Het gaat hier om een heel eenvoudig nos-kitje dat werkt met kleine ampulles lachgas.
De kit bevat:
-houder/kamer voor de ampulles
-hoge druk leiding
-aansluitingen
-50 ampulles lachgas


Nieuw ongebruikt : 200 €!!(nieuwprijs 300 €)
Met kelk: +10 €


==>heeft er iemand ervaring met die soort kit?
 
Advertisement - register to remove this

SIMG0658.jpg
SIMG0659.jpg
SIMG0660.jpg
SIMG0661.jpg
SIMG0662.jpg


ét Voila!
 
Heb het bij een auto ook zo gezien, in principe lijkt het me wel dat het werkt.
Of je het nou in het spruitstuk mengt of in luchtfilter, denk je dat je enkel wat meer verlies hebt maarja, daar is de prijs toch naar.
 
maar hoe werkt dat dan, door het lachgas krijg je een zuurstof rijker mengsel toch? Als je hier profeit van wil hebben dan heb je toch ook meer bezine nodig lijkt me. Zou het dan niet zo zijn dat je dan een grotere sproeier nodig ben en dat je scooter dus alleen goed rijdt als je het lachgas gebruikt??(anders heb je te rijk mengsel zonder lachgas lijkt me)
 
Dit kan ook gewoon goedkoper als je nou camping gas neemt en dat op je luchtfilter aansluit heb je de zelfde werking verbranden doet het toch wel.

K heb dat al keertje op ene oud puch blok 8P geprobeert niks mis mee alleen niet te lang de kraan van je gas tank open laten staan :)
 
Vindt het maar raar dat het in het luchtfilter wordt gespoten, straks bevriest je gasschuif nog. En verder heb je sowiezo een hele hoop gas-verlies, omdat de helft gewoon weer het luchtfilter uit wordt geblazen.
 
Originally posted by DNA-Menno
Denk dat lachgas wel een stuk explosiever is dan campinggas :|

Ja dat wel maar heeft wel zelfde werking (is wel om te proberen veiliger dan meteen met lachgas te gaan vliegen)en je kan op deze manier ook andere gassen inspuiten die meer brandbaar zijn.
 
Back
Top