Normaal geprijste 80cc cilinders in plaats van Malossi/Polini vermijden?

TythorZeth

Well-Known Member
Hallo,

Voor Piaggio zijn alleen Malossi, Polini en Top Performance beschikbaar bij de garages. Deze zijn allemaal extreem duur, de eerste twee boven de 200 euro en de Top Performance ~160-185 euro. Is het ook prima om bijvoorbeeld een H.R.R. of een DR 80cc van 100-115 euro te kopen? Ik zie zelfs een H.R.R. 80cc van 60 euro, maar die van 100 euro "is 99% gelijk aan Polini". De ene bron zegt dat het niets uitmaakt welk merk je neemt, de ander zegt dat het wel degelijk invloed heeft op de duurzaamheid. Kan iemand hier uitsluitsel over geven? Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Ja klopt, ik wil gietijzer. Dan heb ik de keuze uit Top Performance (160-185 eu) of H.R.R. (100 euro). Geen idee wat die van 60 euro is, zou ik over kunnen mailen. Maar ik vraag me af of het uitmaakt of ik voor Top Performance ga, of dat ik er net zo goed een H.R.R. in kan zetten. Ik heb bijvoorbeeld ook geen zin om bijna 100 euro extra te betalen voor een nokkenas van Malossi, terwijl ik die van Naraku voor max. 45 euro kan krijgen.
 
Voor de prestaties maakt het niks uit. Het kan wel zijn dat bij een bepaalde kit de kwaliteit van de onderdelen beter zijn afgewerkt.

Voor malossi en polini ect betaal je natuurlijk altijd voor de naam.
 
Back
Top