noodsituatie begrenzen

gillesrav

New Member
hallo, aangezien mijn ouders door hebben dat mijn scooter sneller gaat als 25km/u (42km/u max wat opzich niet overdreven is) gaat mijn vader overmorgen hem testen...
Ik denk dat het al duidelijk is dat mijn ouders niet willen dat ik met een "opgevoerde" brommer rij.
Alleen heb ik er zelf niets aan veranderd (2dehands) dus weet ik ook niet hoe hij precies opgevoert is.
Heeft iemand een idee hoe ik hem tijdelijk trager kan laten lopen door hem liefst niet helemaal open te moeten maken ?
bedankt !
 
Advertisement - register to remove this

Ga je niet helpen.. Aangezien als je weet wat de risicos zijn i.v.m je ouders. Had je hem zelf ook je scooter eerder al langzamer kunnen maken..
Had je nou niet zo erge problemen gehad.

Maar aan de andere kant. Als je vader er toch achter komt, zeg je toch gewoon dat hij al zo snel liep toen je hem 2ehandse zo gekocht had.
 
''ik trek hem met me 90cc vaak flink open in het centrum. Vooral in smalle straatjes enzo kan je je scooter even flink laten knallen. Ik had bij aankoop al direct
alsof ik met mijn zwaar opgefokte 90cc met raceonderdelen ga stoppen, wat denk je nou zelf maat. ''

Dit is niet veel minder erg als een snor die 40 gaat
 
Op dit forum worden mensen met opgevoerde snor’s niet geholpen.
Ik snap dat dat het geval is bij opvoeren maar deze persoon wilt hulp met afvoeren tijdelijk of niet dat is toch wat anders. En daarbij ben jij op je 90cc volgensmij gevaarlijker dan een snor die net de 40 haalt.
En er zijn daarbij erg veel plekken waar een gele plaat ook op het fietspad moet.

Maar goed weer ontopic, kijk even je cdi na of hij is doorgezaagd of niet en check of er nog een varioring inzit. Bij 2t hoef je niet naar de cdi te kijken. En wat hierboven werd gezegd over iets aanpassen bij je gasschuif en carb lijkt mij de snelste en beste optie voor 1 ritje.
 
Back
Top