Noob Vraagje Aan Kenners!

Status
Not open for further replies.

Wipo

Well-Known Member
Hoe noem je zo een ding dat je op je compressor aansluiten en waarmee je dan je vaio, koppeling mee losdraaid. (of bv je autobanden :) ) --> zo nen tool dat ze in de scootgarage gebruiken ipv die buzetti blokeersleutels :)

- hoe noem je die in nederland en hoe noem je dit in belgië???


- nu ik kan zo een ding kopen voor 63€, merk: CRIKO heeft iemand hiermee al ervargin? werkt dat ding goed? en hoe moet je dat just gebruiken met die 4 standen die erop zijn?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ook wel slagmoer-sleutel genoemd. €63 euro lijkt me een aardige prijs. Goed genoeg om af en toe je vario lost me maken enz.
4 standen? Meestal zit er onderaan het handvat een stelschroef waarmee je de sterkte in kunt stellen.
 
63€ was wel just die luchttol zonder doppen en andere tralala

ja dat was ook maar daar stond 1 ,2 ,3 ,4 op dus 4 standen dacht ik. Misschien kon je em ook tussen 2 standen in zetten dat weet ik nu ni direct. KLopt het dat je bij losdraaien dat ding op max moet zetten en bij vastdraaien minder dan max?
 
kan er iemand anders wat specificaties geven van wat zo een ding moet hebben om er goed mee kunnen te werken op je scoot...

hoeveel koppel da ding zeker moet hebben of toeren da ding moet draaien of .... (weet ik veel kben ook maar noob :p )
 
UPDATE

seg mennekes kben da spul gaan halen en het BOLT! tsjoep tjsoep en in 1 2 3 had ik mijn koppeling en vario in mijn pollekes.

al bij al heb ik 84€ betaalt voor de die slagmoersleutel, 10doppenset, connectie stukje voor aansluiting op compressor. kvind da da nog goed meevalt

criko slagmoersleutel -> te vinden in de brico gb zaken in belgië

(dit is geen reclame :p )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top