Ronald W Well-Known Member 6 August 2004 #1 Ik heb nog een Nokia 6100 liggen. Ding werkt perfect,maar heeft wel de normale gebruikers krasjes. Ding is uiteraard compleet met doos en boekjes enz.. Mail/Msn; ronnierunner84@hotmail.com Ronald
Ik heb nog een Nokia 6100 liggen. Ding werkt perfect,maar heeft wel de normale gebruikers krasjes. Ding is uiteraard compleet met doos en boekjes enz.. Mail/Msn; ronnierunner84@hotmail.com Ronald
Lennox Well-Known Member 8 August 2004 #3 vraagprijs Ronald? [edit] ik geloof dat ik nog in je msn moet staan, anders moet ik zelf even kijken. Heb al eerder een telefoon van je gekocht [edit] Last edited: 8 August 2004
vraagprijs Ronald? [edit] ik geloof dat ik nog in je msn moet staan, anders moet ik zelf even kijken. Heb al eerder een telefoon van je gekocht [edit]
Ronald W Well-Known Member 9 August 2004 #7 Graag bieden foto kan ik nog nie maken,want de tel ligt thuis,en ik woon een tijdje in mijn zus der huis.
Graag bieden foto kan ik nog nie maken,want de tel ligt thuis,en ik woon een tijdje in mijn zus der huis.